• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Mickes puma

Embla82 skrev 2010-02-11 10:20:30 följande:
    Mickes puma, grattis igen. Verkar blivit fullträff båda gångerna för dig. Är det från samma äggkull eller vad man ska säga som din barn du har? Så det blir liksom en tvilling fast senare skulle man kunna säga... Tycker jag är lite ballt. 
    Tack igen, det är verkligen fullträff. Det känns konstigt efter att man kämpat så länge innan, men det här verkar tydligen vara rätt hjälp för mig :) Önskar bara av hela mitt hjärta att alla skulle få samma goda resultat! Ägget är från samma kull så om de är tvåäggstvillingar eller "bara" syskon vet jag inte :0...

Hoppas att det går bra för dig och er andra som ruvar vidare!
    DjurgårdsRutan skrev 2010-02-11 10:40:09 följande:
    Stort grattis till er som plussat. Hoppas att ni smittar ner oss andra med era grav-baciller ;)
    Jag sprider så mycket baciller jag bara kan, hoppas att det hjälper!!!!
  • Susie

Hej brudar!

Mickes Puma, gud va härligt! Förlåt om jag har missat, men hade ni gjort FET nu som lyckats alltså från samma "ägg plock" som ert första barn?

Turbolina, tack för all info verkligen! Tog test igår som var negativt som jag förstog....Blev aningen lessen när jag pratade med vår läkare som sa att det inte finns tider för oss i kommande cykel...utan att nästa lediga tid finns först V17!!!{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_surprised} Sååå lessen blev jag!
    Nu skrapar vi fram de där 9000:- och gör ett FET om ett par veckor istället och hoppas att vår bebis finns där{#lang_emotions_heart}

• Susie

Jag tänkte försöka boka in lite akupunktur i samband med FET, nån annan som gjort akupnktur i smaband med IVF eller FET? Hur ofta gick ni innan och efter?

• Susie

Åh, jag känner mig så positiv efter att ha pratat med kliniken{#lang_emotions_sunny},
    de ger så mycket positiv energi och tycker allt ser så extremt lovande ut för oss....
    De sa att vi har lika hög chans med vårt FET (såvida embryot ser optimalt ut efter tining, men vi har så många som hon sa så det borde inte va problem för de att hitta ett med 4 celler som är optimalt). 40-50% eller mer....Åh, hoppas nu att vår lilla finns bland dom och att det kan bli nåt nästa gång!

• anlo24
    Susie skrev 2010-02-12 11:02:19 följande:
    Åh, jag känner mig så positiv efter att ha pratat med kliniken,de ger så mycket positiv energi och tycker allt ser så extremt lovande ut för oss....De sa att vi har lika hög chans med vårt FET (såvida embryot ser optimalt ut efter tining, men vi har så många som hon sa så det borde inte va problem för de att hitta ett med 4 celler som är optimalt). 40-50% eller mer....Åh, hoppas nu att vår lilla finns bland dom och att det kan bli nåt nästa gång!
    Livet har tvära kast. Måste kännas underbart att ni kan prova snart igen. Ni har ju verkligen alla förutsättningar!!! {#lang_emotions_smile}

Kram på dig
  • Susie

Anlo Tack! Ja, man vågar ju inte ändå men ändå måste man ju våga hoppas!
    Hoppas för dig nu med! ET imorrn väl?
    Kram!

• anlo24

Nä ET i em. Skall åka snart. Känner mig lite spänd men ändå förvånansvärt lugn.

Håll alla tummar ni har!!!!!!!!!!!

Kram

• Susie

Anlo, WOOW! OK! Gud, jag ska tänka på dig!

• Kakor
    anlo24 skrev 2010-02-12 12:09:26 följande:
    Nä ET i em. Skall åka snart. Känner mig lite spänd men ändå förvånansvärt lugn.Håll alla tummar ni har!!!!!!!!!!!Kram
    Lycka till!!!! {#lang_emotions_smile}
  • anlo24

Tack för det tjejer. Det värmer! {#lang_emotions_heart}

Jag är så glad man kan vara i min sits nu. Av mina 4 befruktade ägg var 3 av toppkvalité. {#lang_emotions_smile}

Så ett till mig och 2 till frysen. {#lang_emotions_heart} Känns just nu som jag vunnit på lotto eller nått....

Glömde tyvärr att fråga vår scoringpoäng nu efter beh. Hade 30% chans innan. Ringer kanske ssk till veckan.

Snälla håll tummarna för att vi lyckas...!

Kram på er

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen