• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • anlo24

Haha. Jag sa först till min sambo att detta är en billig fylla. Men sen kom jag på att det är nog en av dom dyrare...{#lang_emotions_laughing}

Jag har inte träffat han förrut. Hade ne föreställning att han skulle vara ung och alert. Förutfattad meninge eller? {#lang_emotions_smile}

Ska träffa Dr Bakos på fre. Han hade vi på första samtalet. Och gillade han mycket. Så det känns extra kul.

• DjurgårdsRutan

Ja, det blir en ganska dyr fylla, hi hi. Vi har haft Dr H hela tiden, och han är väldigt kunnig, men kanske inte så gladlynt som vissa av de andra.

Vi hade Dr B vid återsättningen och Dr Brodin vid ÄP. De är underbara bägge 2.

Låter som ett kanonresultat. Fina Guldägg blir det.

• Susie

Hej Anlo!

GRATTIS!!!! Jag vet hur den känslan känns! Gud va härligt!
    Jag hade dr Bakos, jag tycker han var fantastiskt bra och proffsig och ödmjuk, så jag hoppas att han kan hjälpa oss framöver.
    Betalade ni där alltså? Samma dag?

Vi betalar isåfall 9000:- det vet jag, men vill kolla ifall vi måste betala nu eller när vi kommer dit för återföring. Jag får nog ringa kliniken.
    Vi har ju vår andra IVF i slutet av mars isåfall tror jag som är betald men tänkte att vi gärna vill "skynda" på och göra ett FET imellan som inte alls verkar vara nåt problem. Vi har ju 6 st guldägg i frysen, så varför skulle vi inte välja det? Vet inte om jag förstog vad du menade, men alla fall borde det bli nåt kvar kan man tänka sig och eftersom alla är av samma kvalité så...

Kram till dig!

• små räkorna
    Embla82 skrev 2010-02-10 09:30:21 följande:
     Små räkor, ojda, fullt upp med andra ord. Hoppas det går bra med försäljningen! Har ni köpt nåt annat fint boende? Själv ruvar jag för tillfället. Vi får se hur det går.
    lycka till med ruvandet.....jag håller alla mina tummar för dig.denna ggn borde det väl ändå vara eran tur,vilken gång i ordningen är det nu eg??

vi är tvungna att köpa ett billigare hus än det som vi har just nu.....eftersom att min sambo fortfarande är arbetslös.men mäklaren tyckte att vi skulle sälja först och köpa sen,och det är precis det som vi nu gör.
    hoppas bara att vi hittar ngt sen när huset är sålt....känns lite sådär att man måste sälja huset först,tänk om man inte hittar ngt nytt sen då??men enl henne så är det inga problem....dessutom så har hon nga objekt på gång som skulle passa oss.det är bara att hoppas på det bästa.fortsättning följer........
    ♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • DjurgårdsRutan

Susie:När vi gjorde FET i Augusti 2009, så betalade vi direkt till kliniken samma dag som återförandet var.
    Lycka till.

• Mickes puma

Grattis Anlo!

Gjorde CvL-testet idag och det var positivt (som tur var) så jag flyttar mig i listtråden och hoppas på att det kommer att gå vägen!

Ruva lugnt!

• Piken

Stort grattis igen mickes puma!
    Har inte vågat flytta mig själv på listtråden ännu....

• DjurgårdsRutan

Nån som vet om det är ok att ha puregeon som är laddad i pennan i rumstemperatur? Ska bo på hotell i helgen, och troligen kommer Tant Röd att komma då, och då skall jag ju börja spruta. Tacksam för svar.

Ha en bra dag tjejer.

• Kakor
    Mickes puma skrev 2010-02-11 03:13:20 följande:
    Grattis Anlo!Gjorde CvL-testet idag och det var positivt (som tur var) så jag flyttar mig i listtråden och hoppas på att det kommer att gå vägen!Ruva lugnt!
    Grattis!!!!
  • Kakor
    DjurgårdsRutan skrev 2010-02-11 07:02:12 följande:
    Nån som vet om det är ok att ha puregeon som är laddad i pennan i rumstemperatur? Ska bo på hotell i helgen, och troligen kommer Tant Röd att komma då, och då skall jag ju börja spruta. Tacksam för svar.Ha en bra dag tjejer.
    Så här står det i fass:

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20000210000054&DocTypeID=3
    Hantering, hållbarhet och förvaring

Använd inte lösningen om den innehåller partiklar eller inte är klar. PUREGON 600 IE/0,72 ml injektionsvätska, lösning är framtagen för att användas med PUREGON PEN. Instruktionerna för användning av pennan måste följas noggrant. Luftbubblor måste avlägsnas från cylinderampullen innan injektion (se instruktioner för användning av pennan). Tomma cylinderampuller får inte fyllas på nytt. PUREGON cylinderampullerna är inte utformade för att tillåta att andra läkemedel blandas i cylinderampullen. Använda nålar ska kastas direkt efter injektionen. Ej använt läkemedel och avfall ska kasseras enligt gällande anvisningar.

När nålen har tryckts genom gummiinlägget av cylinderampullen kan produkten förvaras i maximalt 28 dagar.

Förvaras i kylskåp (2°C–8°C). Får ej frysas. Förvara cylinderampullen i ytterkartongen. För patientens bekvämlighet kan PUREGON förvaras vid eller under 25ºC under en sammanhängande period på maximalt 3 månader

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen