• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Piken

Anlo24: Grattis till ruvarstatus!

Susie: Jag känner igen det där med att inte vilja vänta, håller tummarna för kommande fet.

• anlo24

God morgon alla Crinone erfarna tjejer!

Har nu tagit mina två första doser. Vet ni hur länge man måste vänta innan man kan torka bort krämen?

Känns som det svider till lite i underlivet. Känner ni igen detta?

Trevlig helg.

Kramar

• DjurgårdsRutan

Hej tjejer.

Tog 1.a sprutan igår. Så nu är man igång igen. Åkte tyvär på den fruktade vinterkräksjukan i dag,så jag skall bosätta mig inne på toaletten igen.
    Hoppas ni alla har en bra helg.

Kram.

• Hhoppas

tjena!!

tror jag har alla gravsymptom man kan ha snart. men - på test. dock är det ju bara ruvar dag 9. Sjukt trött, inget tålamod, plötsligt illamående ömma bröst, sticker lite i magen. Men det är ju typ samma som pms och vaggsymptom. så det är väl bara att vänta ett par dagar till. Hade varit en fin alla hjärtans present med ett plus.

ha en trevlig kväll brudar!!

Madde med Isak-06
  • Piken

Det är en pina att ruva. Det går väl bra under första men sedan blir det genast värre. Håller tummar för er alla ruvare!

Hur riskabelt är det med vul, dvs ökar riksen för missfall? Skulle gärna boka en tid, tror det kan vara dags för att se om allt är ok och om det är en eller två där inne. Men är ju så rädd för missfall. Utomkvedes måste väl ha märkts redan? Är i vecka 7+1 och längtar till den magiska veckan 12 även om jag vet att inte ens därefter går man säker.

• Mickes puma
    Hhoppas skrev 2010-02-14 16:14:13 följande:
    tjena!!tror jag har alla gravsymptom man kan ha snart. men - på test. dock är det ju bara ruvar dag 9. Sjukt trött, inget tålamod, plötsligt illamående ömma bröst, sticker lite i magen. Men det är ju typ samma som pms och vaggsymptom. så det är väl bara att vänta ett par dagar till. Hade varit en fin alla hjärtans present med ett plus.ha en trevlig kväll brudar!!
    Testade också minus rd 9 men plus på rd 12 så misströsta inte!!!
    Lycka till!!!
  • Susie

Anlo, stort Grattis till dina fina ägg!!! Vilken lycka!
    Håller tummarna så hårt för dig!
    Crinone, torkar man inte bort.....den blir som tuggummi och fastnar där uppe, helt normalt....det är så den funkar. och om nåt inte hinner stelna så är det ingen fara att torka bort utan kroppen borde ha tagit upp den redan.
    Va spännande det blir att följa dig! KRAM!

• anlo24

Tack för dina goda råd Susie. Denna kräm är inte så kul... {#lang_emotions_smile}

Har inte känt av nått i helgen utan känt mig ganska lugn. Men det kommer nog...

Jag antar att du har nedräkning med dina stickor snart. Så spännande!!!!!!
    Kommer du att göra den ostimulerad?

Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen