• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Mickes puma
    tiamant skrev 2010-02-15 14:33:22 följande:
    Hej alla!I går på RD8 tjuvtestade jag och det vart ett svagt plus. I dag är det ett tydligt plus! Är himmelskt glad!!!!
    Stort GRATTIS!!!!!
  • Cahela

Jag fick min mens för tre veckor sedan efter det avbrutna försöket. Har sedan dess gått och småskvätt så jag har rödbruna flytningar hela tiden. Blir så j-la less!! Jag hoppas få mens nästa vecka men om det här inte slutar så vet jag inte vad som är fel! Blir riktigt less på min kropp!

Gift med A.
  • Kakor

Idag känner jag mig allmänt trött på allt. Jag har ont i magen, är på dåligt humör och är riktigt trött! Har inte haft mens tillräckligt många gånger i mitt liv för att veta om det är PMS eller vad det nu är men det är det säkert. Känner mig inte positiv :(
    Behövde bara klaga lite, hoppas ni andra har en bättre dag!

• Embla82
    Kakor skrev 2010-02-16 21:17:42 följande:
    Idag känner jag mig allmänt trött på allt. Jag har ont i magen, är på dåligt humör och är riktigt trött! Har inte haft mens tillräckligt många gånger i mitt liv för att veta om det är PMS eller vad det nu är men det är det säkert. Känner mig inte positiv :( Behövde bara klaga lite, hoppas ni andra har en bättre dag!
    Jag känner likadant idag Inte blev det bättre av en pytteblödning imorse heller.
    Cah, trist att kroppen strular. Om mensen inte dyker upp borde du få sätta igång den med provera eller nåt. 
    Frallan, har ingen aning om vad det kostar men det borde ju vara som ett vanligt läkarbesök som du skriver.
  • Turbomamma

Frallan: Har för mig att det kostade som ett vanligt läkarbesök, mínns inte exakta summan men man fick stämpel i det där högkostnadskortet.

Tiamant: Jättestort grattis!

Kramar till er alla!

• Kakor
    Embla82 skrev 2010-02-16 21:34:53 följande:
    Jag känner likadant idag Inte blev det bättre av en pytteblödning imorse heller. Cah, trist att kroppen strular. Om mensen inte dyker upp borde du få sätta igång den med provera eller nåt.  Frallan, har ingen aning om vad det kostar men det borde ju vara som ett vanligt läkarbesök som du skriver.
    Trist, hoppas att det inte är någonting! Testade {#lang_emotions_minus}  imorse men jag vet att det är tidigt att testa (RD11) så jag ska inte bry mig om det men jag är trött på att vänta.
  • Embla82
    Kakor skrev 2010-02-17 08:38:48 följande:
    Trist, hoppas att det inte är någonting! Testade   imorse men jag vet att det är tidigt att testa (RD11) så jag ska inte bry mig om det men jag är trött på att vänta.
    nej va tråkigt. men vi får hoppas att det omvandlas till ett plus om några dagar! Dag 11 är rätt tidigt.

Själv är jag för feg för att testa. Hade sån mensverk hela dagen igår, idag är det mindre men den finns där i alla fall. Inga mer blödningar än tack och lov.
  • Hhoppas

Hejsan!

Känner mig också riktigt less på det här nu. Testade {#lang_emotions_minus} i går (rd 11)och fick en liten blödning på kvällen. Och till råga på det så ringde en av mina bästa vänner och berättar att hon är gravid. Känns så där just nu.

Madde med Isak-06
  • Susie

Tjejer,

Ursch, det är så förbannat lidsamt att läsa, man vet ju precis vad ni går igenom, fan att de ska va såhär!{#lang_emotions_cry}
    Men än ska vi inte ge upp! Förr eller senare är det vår tur! Så är det bara!

Anlo,
    Trötthet låter bra tycker jag och jag räknade dagen efter ET som RD 1
    Håller tummarna för dig verkligen!

Hhoppas, FY FAN! Rent ut sagt! Vet precis vad du känner! Än är det inte helt kört!
    Kram!

Cookie27, det är ju lite tidigt, Håller tummarna för dig med såklart!!!!

Embla82, Det låter positivt med ordentligt med mensvärk Hoppas det är en liten där hos dig nu!

Själv kör jag en rejäl "Ta hand om mig kur" innan FET som nog blir nästa vecka nån gång. Idag är det "Core" på friskis som gäller (mage, bäcken övn), Lördag massage med peeling och värme, måndag Akupunktur........idag ska jag börja kolla efter ÄL utslag med.

Kram till er!

• Kakor
    Hhoppas skrev 2010-02-17 11:19:25 följande:
    Hejsan!Känner mig också riktigt less på det här nu. Testade i går (rd 11)och fick en liten blödning på kvällen. Och till råga på det så ringde en av mina bästa vänner och berättar att hon är gravid. Känns så där just nu.
    Samma som för mig då :( Men det kan ju fortfarande bli ett plus försöker jag intala mig det i alla fall. Har inte fått någon blödning än.
    Det är verkligen jobbigt att höra om alla runt omkring som lyckas få barn. Det måste bli vår tur snart!
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen