• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Cahela

Djurgårdsrutan: Har ni funderat på sperimedonation om det inte skulle fungera?
    Nu hoppas jag självklart att det gör det!!

Gift med A.
  • DjurgårdsRutan

Cah, ja det blir nog donation om detta inte fungerar. Får ta ställning till det sen. Är så rädd för att vi ej skall komma till ET. Sist delade sig 3 befruktade ägg av 5,  Orkar ju inte hur många ggr som helst med klent reslutat, spelar ju ingen som helst roll att jag har kanonägg, då det knappt finns några simmare.
    Ha en bra helg.
    Kram 

• Embla82

Djurgårdsrutan, av tre befruktade borde i alla fall någon klara sig! Jag tror jag "hört" att om spermierna väl befruktar ägget är det själva ägget/embryot sen som måste dela sig bra. Å spermien har mindre betydelse sen när ägget väl är berfruktat. Hoppas på et för dig nu då!

Cah, men om du har småblödigt lång tid och smöblöder nu fortfarande kanske det finns så mkt kvar att blöda ut, så du kanske inte ska vänta dig en jättemens nu. Vad ska kliniken om sprutstart?
    Med mig är det bra tack, äter progynonet piller efter piller... så blir det vul på torsdag i nästa vecka.

Ha en skön helg tjejer!

• suza

Embla: Tack! jo jag har ägg i frysen, ska göra ett försök. Hoppas hoppas det ska funka men vågar inte tro något ... när ska du göra ditt? Jag skulle vilja köpa ett trepack till men tror du man får det? Lät lite så när jag pratade med en av läkarna, men man vet ju aldrig, när man läser på hemsidan står det att man får ha gjort högst 3 misslyckade försök. 

Hoppas ni får en bra helg alla! 

• DjurgårdsRutan

Hej.
    Så var man ruvare igen,vilken lättnad. Fick tillbaka ett guldägg och en 10-poängare till frysen. Dr O:B gjorde ET, han är så underbar. Hoppas allt är bra med er och att ni har en bra helg. Tack för alla tummarna.
    Stor Kram.

• Cahela

djurgårdsrutan: stort stort stort stort jättegrattis!!!!
    tjoho, är glad för eran skull!!!

gift med a.
  • Cahela

O:Bs son vet jag vem han är eftersom jag är uppvuxen Uppsalabo...O:B verkar duktig!

Gift med A.
  • Kakor

Djurgårdsrutan: Vad kul att du är ruvare nu!!! Lycka till :)

I torsdags började jag med menopur inför mitt FET. Försöker att inte tänka så mycket på allt men nu har jag ett litet problem. Min man kanske inte kan vara med vid återförandet av ägget på grund av en sjukhusvistelse (4 veckor lång). Hur gör man då? Måste han vara med? Vet ännu inte exakt vilket datum min man ska till sjukhuset men när han väl är där så kan han inte åka därifrån för en sån sak tyvärr. Har era män alltid varit med?

• Cahela

Cookie: Ring kliniken och berätta som det är. Han behöver inte vara med om ni informerar om läget nu.

Gift med A.
  • Embla82
    Kakor skrev 2010-02-27 17:56:55 följande:
    Djurgårdsrutan: Vad kul att du är ruvare nu!!! Lycka till :) I torsdags började jag med menopur inför mitt FET. Försöker att inte tänka så mycket på allt men nu har jag ett litet problem. Min man kanske inte kan vara med vid återförandet av ägget på grund av en sjukhusvistelse (4 veckor lång). Hur gör man då? Måste han vara med? Vet ännu inte exakt vilket datum min man ska till sjukhuset men när han väl är där så kan han inte åka därifrån för en sån sak tyvärr. Har era män alltid varit med?
    Förra gången jag gjorde fet så kunde inte min sambo följa med. Jag fick då ta med ett papper där han intygat att det var ok att jag fick tillbaka vårt embryo. Kändes lite fånigt, men det är absolut inga problem att du kommer själv, bara du har lappen med dig.
    Djurgårdsrutan, grattis till ruvarstart igen.
    Suza, jag tror man får köpa ett trepack till, men det beror nog lite på hur chanserna ser ut. Så det är individuellt alltså. Har för mig nån tjej här i tråden köpt två paket. Jag äter progynon inför mitt frysförsök nu, ska på vul i slutet av nästa vecka, så veckan därpå kanske jag blir ruvare, om jag har turen att något av mina två ägg överlever.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen