Kakor skrev 2010-02-27 17:56:55 följande:
Djurgårdsrutan: Vad kul att du är ruvare nu!!! Lycka till :) I torsdags började jag med menopur inför mitt FET. Försöker att inte tänka så mycket på allt men nu har jag ett litet problem. Min man kanske inte kan vara med vid återförandet av ägget på grund av en sjukhusvistelse (4 veckor lång). Hur gör man då? Måste han vara med? Vet ännu inte exakt vilket datum min man ska till sjukhuset men när han väl är där så kan han inte åka därifrån för en sån sak tyvärr. Har era män alltid varit med?
Förra gången jag gjorde fet så kunde inte min sambo följa med. Jag fick då ta med ett papper där han intygat att det var ok att jag fick tillbaka vårt embryo.
Kändes lite fånigt, men det är absolut inga problem att du kommer själv, bara du har lappen med dig.
Djurgårdsrutan, grattis till ruvarstart igen.
Suza, jag tror man får köpa ett trepack till, men det beror nog lite på hur chanserna ser ut. Så det är individuellt alltså. Har för mig nån tjej här i tråden köpt två paket. Jag äter progynon inför mitt frysförsök nu, ska på vul i slutet av nästa vecka, så veckan därpå kanske jag blir ruvare, om jag har turen att något av mina två ägg överlever.