Susie skrev 2010-03-02 09:28:03 följande:
Hej tjejer! Hur går det för er?Idag började mina pms symtom, kallsvettningar och humöret är helt i botten.....Vet att det är tidigt men har tjutit och damsugit under en timmas tid och förbannat den högre makten....tagot Cvls test bara för att kunna påverka i nån riktning....såklart minus. Är på Rd 4 och jag hade som vareviga månad hoppats på att få vakna med en sju****vetes mensvärk eller av kräkningar. Nejdå, det är väl bara att inse att JAG är den enda människan på jordklotet som inte får syskon till vår dotter, jag förtjänar väl inte det eller hon heller för den delen får man väl anta!Är det för att man bryr sig så mycket och har kämpat så himla mycket med att försöka göra allt för att det ska funka och engagera sig?! Hade jag haft en cigg i mungipan medan jag hade baggat vagnen, eller låtit min 3 åring springa ute själv och leka på gården, eller helt enkelt skitit i att söka hjälp åt min son som inte kan prata för att han egentligen är DÖV!? (det här är folk jag känner)....Ja då hade jag väl haft både 1, 2 och 8 ungar! FAN va jävla bitter jag är!Är det bara jag som är såhär?!? Känner mig patetisk, men tycker det här är så psykiskt påfrestande!Förlåt för mitt negativa inlägg Kramar till er och hoppas ni andra känner av lite symtom och snart plussar!
Åh Susie. Jag blir så ledsen när jag läser ditt inlägg. Men ge INTE upp hoppet. RD 4 låter väldigt tidigt att testa. När har du fått testdag efter FET?
Jag känner igen mig i detta att alla runt omkring som "inte förtjänar" barn blir gravida direkt. Och gärna gör fler aborter på det. Det är så j-vla orättvist.
Upp med hakan tjejen. Klart att du kommer att lyckas!!!
Massa kramar AnnLouise