• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Hhoppas

God kväll!

Vi FET ehöver inte mannen vara med. Bara ni har med er papperet med er. Papperet där mannen skiver på att dte är ok att sätta in utan att han är med.

Madde med Isak-06
  • Kakor

Tack för era svar! Vad bra, då känns det bättre :) Ska också på VUL i veckan och förhoppningsvis bli ruvare veckan efter. Den här gången ska vi båda lyckas Embla!

• Embla82
    Kakor skrev 2010-02-27 21:49:17 följande:
    Tack för era svar! Vad bra, då känns det bättre :) Ska också på VUL i veckan och förhoppningsvis bli ruvare veckan efter. Den här gången ska vi båda lyckas Embla!
    Japp, vi lär få ruva ihop igen Nu måste det blir plus för oss!!
  • Susie

Djurgårdsrutan,
    Grattis till din status! Jag känner som dig, tycker Dr O B är så underbar! Är också ruvare nu och man är ju så lycklig i hela kroppen. Hoppas nu!

• Mickes puma

Hej

Är nu tillbaka från Thailand...

Vad ledsen jag blir när jag läser hur det gått för er andra ruvare! Ville så gärna att ni också skulle lyckas!!!
    Hoppas att vägen till FET går bra och att ni får guldäggen då...

Själv ska jag på VUL nästa måndag för att se att det gått som det ska hitills.

Lycka till allihop!!!

• tjenarehejsan

fick ett ägg insatt den 20. igår hade jag svagt svagt bruna flytningar på torkpappret men inget i trosorna, likadant i dag när jag var på toa. Är det kört nu????

• Cahela

tjenarehejsan: det är omöjligt att säga om det är kört...det är bara att vänta och se tyvärr.

Gift med A.
  • Susie

Hej tjejer! Hur går det för er?
    Idag började mina pms symtom, kallsvettningar och humöret är helt i botten.....Vet att det är tidigt men har tjutit och damsugit under en timmas tid och förbannat den högre makten....tagot Cvls test bara för att kunna påverka i nån riktning....såklart minus. Är på Rd 4 och jag hade som vareviga månad hoppats på att få vakna med en sju****vetes mensvärk eller av kräkningar. Nejdå, det är väl bara att inse att JAG är den enda människan på jordklotet som inte får syskon till vår dotter{#lang_emotions_cry}, jag förtjänar väl inte det eller hon heller för den delen får man väl anta!{#lang_emotions_demon}Är det för att man bryr sig så mycket och har kämpat så himla mycket med att försöka göra allt för att det ska funka och engagera sig?! Hade jag haft en cigg i mungipan medan jag hade baggat vagnen, eller låtit min 3 åring springa ute själv och leka på gården, eller helt enkelt skitit i att söka hjälp åt min son som inte kan prata för att han egentligen är DÖV!? (det här är folk jag känner)....Ja då hade jag väl haft både 1, 2 och 8 ungar! FAN va jävla bitter jag är!
    Är det bara jag som är såhär?!? Känner mig patetisk, men tycker det här är så psykiskt påfrestande!
    Förlåt för mitt negativa inlägg
    Kramar till er och hoppas ni andra känner av lite symtom och snart plussar!

• Susie

Djurgårdsrutan, hur känner du dig? Vi gjorde ju FET samtidigt ungefär tror jag

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen