• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Cahela

Har varit på VUL idag för jag småskvätter sen min mens för tre veckor sedan. Slemhinnan var på 2 mm men ingen aktivitet i övrigt. Ska äta provera nu så jag blöder av den slemhinna som finns och sen börja spruta den 1 mars. Känns skönt att få kollat att allt är som det ska och ha en plan och sätta igång med.

Gift med A.
  • Embla82
    Cahela skrev 2010-02-18 10:57:04 följande:
    Har varit på VUL idag för jag småskvätter sen min mens för tre veckor sedan. Slemhinnan var på 2 mm men ingen aktivitet i övrigt. Ska äta provera nu så jag blöder av den slemhinna som finns och sen börja spruta den 1 mars. Känns skönt att få kollat att allt är som det ska och ha en plan och sätta igång med.
    Vad bra att du fått provera! skönt med ett startdatum också. Den här gången ska det gå bättre!
  • Piken

Cah: Det låter bra att du får medicin för "skvättandet! och ett datum, snart är du på gång med sprutorna!

Embla82 och Cookie27: När har ni testdag? Modigt att testa innan, vågar aldrig själv göra så...Tror ni att det är kört? Tycker iaf att ni ska testa på er td.

• Kakor
    Embla82 skrev 2010-02-18 20:14:24 följande:
    Ingen ts-tur här inte. Testade minus  
    Trist!! Men du har väl inte testdag förrän på lördag? Hoppas att det blir ett plus tills dess.

Piken: Jag har testdag på måndag så det är ju inte helt kört än. Kommer att testa på måndag och kanske någon gång i helgen.
  • Kakor

Hur går det för alla ruvare? Har inte vågat testa igen... Väntar nog till TD på måndag. Har fått en lite blödning eller egentligen bara lite brunrött men det känns kört. Får väl ställa in mig på en FET nu.

• Embla82
    Cahela skrev 2010-02-19 09:18:43 följande:
    Embla: Kramar om
    tack cah!
    Hade egentligen testdag idag. Men testade i torsdagskväll och i fredags, båda fetminus. Så slutade med vaggisarna och idag har jag fått mens.
    I mitt trepack har jag ett fet kvar, så jag kör igång med progynon imorgon igen. Lite sista chansen för mig... i alla fall denna omgång.
    Kakor skrev 2010-02-20 14:24:32 följande:
    Hur går det för alla ruvare? Har inte vågat testa igen... Väntar nog till TD på måndag. Har fått en lite blödning eller egentligen bara lite brunrött men det känns kört. Får väl ställa in mig på en FET nu.
    nej, trist med blödning Hoppas det blir ett plus på måndag, även om det känns kört redan. I värsta fall får du hänga på mig och göra ett fet
  • Piken

Embla82: Vad ledsen jag blir{#lang_emotions_frown}, kan inte begripa att det ska vara så svårt... Cookie27: Hoppas hoppas att det inte blev någon blödning.

Kram till er!

• Kakor

Embla: TRÅKIGT!!!! Hoppas på FET nu då.

Än har det inte kommit "riktig" mens, bara brunt så ett litet hopp finns fortfarande. Men det blir nog att vi följs åt igen Embla.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen