• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Susie

Hej Anlo!
    vi har två landstingsbetalda ivf.....alltså inget frysförsök....det får vi bekosta själva.
    Och eftersom att chansen är större (fast egentligen inte....den statistiken dras ju ner av de ägg som inte klarar sig) så gör vi såklart vårat färska försök först som planerat. Hade vi haft pengarna just nu hade vi sjävklart gjort ett FET i normal cykel nu, men tyvärr inte.

• anlo24

Jag förstår Susie. Måste kännas jobbigt att vänta ut tiden o gå igenom samma sak igen. Men och andra sidan så vet du att du producerar bra ägg {#lang_emotions_smile}.

Jag håller alla tummar jag kan för er.

Stor kram från mig

• Susie

Hej Anlo, TACK! Hoppas på fina befruktade ägg för dig nu! När ska du ringa? Vi ringde vid lunch

• anlo24

Jag ringde just till klinken. 4 av 9 ägg är befruktade. Så glad. {#lang_emotions_smile}
    Började gråta i tlf när jag ringde min sambo efteråt som inte fattade nånting...
    Man är lite knasig {#lang_emotions_wink}

Kram på er

• anlo24

ET imorgon em. Kommer att vara nervösa timmar fram till dess. Mardrömmen är att dom ringer imorgon o säger att det inte blev nått.

Men ska försöka att tänka pos....

Kram

• DjurgårdsRutan

Klart att de kommer klara sig och att det blir ET i morgon, det tror jag stenhårt på. Men jag förstår att det känns nervöst. Tänker på dig.
    Kram.

• Susie

anlo
    Åh, GRATTIS!!!!! Det blir säkert fina resultat imorrn ska du se!
    Vet ju precis vilket lyckorus du är i just nu och längtar så mycket efter att få känna lite hopp igen
    Kram!

• Turbomamma
    Susie skrev 2010-02-11 12:24:10 följande:
    Turbolina,Hej!Jag VET att det är kört för mej, har ju rejäl mens nu Men alla fall...........hade du det så? Eller bara lättare blödningar och fick ändå plus? Det händer nog inte många, men man hoppas ju och önskar...har TD imorrn...Kram!
    Ja i princip hade jag som riktig mens. Började blöda på rd 9 och hade tampong under dagarna som jag blödde så det är lite svårt att avgöra hur mkt. Vet dock att jag tänkte på att jag aldrig fick mensvärk vilket jag alltid får dag 2 och att blödning avtog istället för att bli mer riklig. Dock var jag så säker på att det var kört att jag var hemma från jobbet och grinade 2 dagar och var på väg att träna kickboxning.

Vill inte ge några falska förhoppningar till någon oftast tyder ju rikliga blödningar på att behandlingen inte lyckats men jag håller tummarna för att du får ditt efterlängtade pluss imorgon.

Anlo24: Grattis till befruktningen! Klart att det kommer att bli ET imorgon, vi håller tummarna för dig iaf. Kram
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen