• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • anlo24
    tiamant skrev 2010-02-15 16:00:30 följande:
    Tack så mycket tjejer! Håller tummar och tår för att det blir er tur snart!Det var min första IVF.
    Stort grattis. Härligt med lite positiva nyheter.

Kram AL
  • Turbomamma
    anlo24 skrev 2010-02-15 17:06:02 följande:
    Behöver råd!Jag är en badälskare. Dr på kliniken sa att jag skulle vänta 2-3 dgr efter ET med sex och att bada så att livmodertappen skulle sluta sig. Annars fanns risk för infektion.Är det ok att bada idag eller ska jag vänta till imorgon?! Min sambo tycker att jag ska vänta.Behöver råd om kanske denna lite banala fråga.Kram på er
    Hej!

Hur många dagar har det gått nu och har du slutat blöda helt. Själv älskar jag också och bada och har för mig att jag brukade göra det när jag slutat blöda.

Känner du dig osäker är det väl bättre att vänta någon dag så att du slipper oroa dig. Kram

Tiamant: Turbo-grattis!
  • anlo24

Turbolina:

Jag har knappt blött efter ET. Idag är det 3 dagen. Hade ÄP i ons o ET i fre.

Det är min sambo som är så nojjig och då blev jag osäker själv...

• anlo24

Jag har varit väldigt trött de sista dgr. Är det vanligt? Känner ni igen detta?
    Beror det "på mig" eller på hormonerna?

Känner att jag vill sova middag varje dag. Samt att jag sover som en stock hela natten. {#lang_emotions_smile}

• Embla82
    anlo24 skrev 2010-02-15 18:38:12 följande:
    Jag har varit väldigt trött de sista dgr. Är det vanligt? Känner ni igen detta? Beror det "på mig" eller på hormonerna? Känner att jag vill sova middag varje dag. Samt att jag sover som en stock hela natten.
    sådär är jag också. Jag tror det är progesteronvaggisarna.
  • Embla82

Förresten, när jag ändå började skriva om progesteronet. Va är det för jäkla förpackning dom har??? Man får ju sitta å kämpa på toa innan man lyckas få upp den. Eller så är det jag som är klen...

• Frallan

Hej tjejer.

Jag tänkte bara fråga en sak lite snabbt. Hoppas ni vill ge mig svar på denna dumma fråga.
    Jag ska iväg på spolning om några dagar och undrar om det ingår i utredningen och därför bara kostar 230kr? Jag har nämligen (nyss) tappat bort mitt bankkort och måste därför leva på kontanter i några dagar. Jobbigt att komma dit med för lite. Vill inte gå till bank och plocka ut flera tusen om jag bara behöver betala 230kr.
    Hoppas jag hinner få mitt kort innan, men annars vill jag inte ha så mycket mer i plånboken än vad som är nödvändigt. Hoppas ni orkar svara på min tokiga fråga.

{#lang_emotions_smile}

Passar på att säga Grattis till tiamant och lycka till, till alla er andra.

• anlo24

God morgon.

Jag vet att ni som ruvat redan skrivit om detta men det ligger så långt bakåt i tråden.

Hur räknar jag RD? Från ET eller dagen efter ET? Jag gjorde ET i fre. Känner idag mer molvärk i magen som jag inte känt tidigare. Och lite hugg i äggstockarna när jag ändrar läge.

Vilket dag fäster ägget? Räknas det från ÄP eller ET?

Frågorna börjar nu komma sakta men säkert.

Kram till er

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen