• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Susie

Anlo,

Hej! Ja, jag börjar med digitalt ÄL test på onsdag och räknar med utslag nån gång i helgen eller måndag ca....Nu har jag bokat in "Bodypolishing" värmande massage (har presentkort som legat ett tag) på lördag, akupunktur på måndag och även den 1 mars nån dag efter ET..... får se om det kan ge nåt
    Ja, det blir ostimulerat.....bara kolla testet
    Hoppas för oss nu!

• tiamant

Hej alla!

I går på RD8 tjuvtestade jag och det vart ett svagt plus. I dag är det ett tydligt plus! Är himmelskt glad!!!!

• Embla82
    tiamant skrev 2010-02-15 14:33:22 följande:
    Hej alla!I går på RD8 tjuvtestade jag och det vart ett svagt plus. I dag är det ett tydligt plus! Är himmelskt glad!!!!
    Oj, vågade du tjuvtesta så tidigt. Stort grattis
  • tiamant

Embla82: Jag kände igen symptomen så väl från mina tidigare graviditeter, yr, ryggont och lite mensvärk. Jag tänkte att jag måste vara gravid...

• Susie

Tiamant, WOW! Grattis! Gud va härligt!!!!{#lang_emotions_plus}{#lang_emotions_gravid}

• Susie

Tiamant, var det ditt första IVF eller ett FET? Bara nyfiken....

• Kakor

Grattis tiamant!!! {#lang_emotions_smile} {#lang_emotions_plus}

Jag vågar inte testa förrän tidigast på torsdag (RD 12)... När tänker ni andra testa??

• tiamant

Tack så mycket tjejer!

Håller tummar och tår för att det blir er tur snart!

Det var min första IVF.

• anlo24
    Behöver råd!

Jag är en badälskare. Dr på kliniken sa att jag skulle vänta 2-3 dgr efter ET med sex och att bada så att livmodertappen skulle sluta sig. Annars fanns risk för infektion.

Är det ok att bada idag eller ska jag vänta till imorgon?! Min sambo tycker att jag ska vänta.

Behöver råd om kanske denna lite banala fråga.

Kram på er
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen