• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Märtalina

Curly: Tack för dina goda tankar! Jag känner mig inte så övertygad bara, haft världens mensvärk inatt, och lite blodslem imorse igen. Verkar goda tecken för dig med att du inte känner av någn mens, nu känns det som om de värsta dagarna har passerat och varje dag som passerar utan mens gör en lite gladare! Men allt känns osäkert...

• Embla82

Marvin, grattis till et. Hoppas det känns bättre i magen nu! men det brukar ta en vecka innan det lägger sig helt så man får vara beredd på att se ut som en ballong ett tag...

Märtalina, hoppas mensen håller sig borta och det blir plus! 
    Susie, hoppas det gick bra på et idag och grattis till bra resultat!
    Smaask, härligt med sprutstart!
    Curly, hoppas på plus! det är en pina dom här sista dagarna innan man vet.
    Myran, det låter lovande att det fortfarande är plus! hoppas vul-dagen är här snart. 
    Själv var jag på vul idag och till min besvikelse har 3 blåsor fullkomligt krossat sitt motstånd och tagit täten. Typiskt, för hade jag höjt dosen hade det väl blivit blås-explotion som vanligt, så det är verkligen en svår balansgång där hos mig. Men efter lite övervägande så går vi vidare till äggplock trots få blåsor. Så äl-sprutan blir på måndag och sen äggplock på onsdag. Hoppas verkligen att det är ägg i blåsorna nu!
    Trevlig helg tjejer {#lang_emotions_sunny}
  • CurlyRed

Embla - lycka till nu på måndag!! Hörde något om Granatäppel-juice här på FL, som ska vara bra för ägg-tillväxt Kanske en skröna, men kanske det stämmer - du får dricka lite i helgen kanske...

Märtalina - nu håller vi varandras tummar för stora + i helgen för oss båda !!

Anlo - lycka till i sänghalmen i helgen !

• Susie

Hej tjejer!
    Tack föra alla rara ord!{#lang_emotions_flower}
    Den här stunden är ju den bästa, det går ju aldrig att komma ifrån! Timmarna efter ET.... Av våra 6 var 5 stycken av finaste kvalité, så jag fick ett otroligt vackert embryo idag Så fint har inget varit enligt mitt och sambons tycke ha ha ha! Så nu har vi ökat på vårt fotbollslag till frysen med 4 embryon, så lyckas vi inte nu har vi ju 9{#lang_emotions_surprised}små som väntar! Nu ber jag bara att just det här vill stanna!

Anlo, TAck söta du!!!! "Du kommer att kunna öppna hönsfarm när detta är klart {#lang_emotions_tongue_out} " ja, eller ett fotbollslag som OB kallade det ha ha ha! Nejdå, om det ändå vore mängden{#lang_emotions_undecided}som räknades....
    Fick ni till lite humpa? Kram till dig!

Märtalina, Åh, håller tummarna stenhårt här! Att du är yr och illamående... Du VAD jag hoppas att du får ett fint plus snart nu!

MArvin, GRATTIS! Visst är känslan obeskrivlig! Kram och lycka till nu! Vi får följas åt!

Myran68.... Åh, va härligt! Vilken lättnad! Hur går ni vidare nu? När är nästa koll eller Vul?

CurlyRed, Åhhhh fy sjutton vad spännande!!!!! När brukar du få mens? Har du passerat det du satt själv som BIM? Va stark du är som väntat med test! Håller verkligen tummarna nu!

Embla, Näeee fy! Att det ska vara så olika att endel är så känsliga och andra inte. Tack o lov att ni går vidare ändå, jag hoppas er lilla bebis finns där bland de äggen som är kvar där! Håll kvar i tanken att det behövs bara ETT, det är så svårt....men är ändå såå glad att ni går vidare och inte behöver avbryta! Ser fram emot att höra hur det går nästa vecka!

Här sitter man då redan och inbillar sig kramper och att det drar i äggstockarna! Härligt, DAG 0! Suck!

• CurlyRed

Susie - jag vet så j-kla spännande!! Brukar ha mens ca 14 dgr efter ÄL, så om ÄP är runt ÄL, så borde jag fått mensen på RD12 då... dvs i tisdags... sen kan den väl förstås vara försenad m alla hormoner man proppat i sig...?
    Tog sista Crinone gel imorse, så kanske är det den också som gör att den är "sen" ... eller så kanske.... nej jag vågar inte ens tänka tanken ... för då blir jag så besviken igen imorgon bitti!

Men fy sjutton vad spännande det är, jag kommer nog vakna tidigt imorgon{#lang_emotions_laughing}

• Susie

Curlyred....testar du imorrn bitti????
    Gud isåfall...mina tummar är blå!

Kramar till dig!

• CurlyRed

kl 06.00 kunde jag inte sova längre - stora TD!
    Använde klinikens test och fick tyvärr ett stort fett MINUS igen.... men fortfarande ingen mens... fattar ingenting!

• Susie

CurlyRed....Åh, GUD så frustrerande!!!!!!!{#lang_emotions_yell} Kramar om dig! Det är ju helt otroligt att man inte ska få ett plus när mensen för engångs j***a skull är sen dessutom!
    Jag håller fortfarande tummarna att det kan vara för tidigt! Så länge du inte fått mens så borde det bli ett plus, det känns verkligen så!
    Hoppas! KRAM

• Märtalina

Curly! du har vågat testa!! konstigt med minus och ingen mens i sikte! Själv hann jag inte testa, fullt sjå att hinna till mitt lördagsjobb, dock droppade det lite blod i morse också, konstigt, i vanliga fall får jag alltid mens utan att småblöda innan, det börjar alltid smack! om jag skulle räkna vanlig mens borde den vatt här i onsdags, enl CVL så skulle den komma 14 dgr efter et och då borde det va torsdags, och jag mailade dem igår med anledning av att jag mår så konstigt, och fick ett kort svar: det kan INTE vara crinone som ger dessa biverkningar du har, du får ge dig till tåls till TD, stog det, jag undrade mest OM man kunde bli konstig av crinone, jag menade inte att hon skulle svara på om det var gravsymptom! för det kan jag ju kolla med ett test själv. Får testa ikväll, tycker iaf det e märkliga småblödningar...och yr i bollen...

• Märtalina

Susie: Lycka till med ruvandet nu!
    Embla: Lycka till med ÄP och allt nu på måndag!!

Heja! Heja! Heja!!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen