• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • DjurgårdsRutan

Massa Kramar till dig Myran, tänker på dig.

Grattis till lyckat ÄP hhopas.

Håller tummarna för dig i dag Embla.

Ha en bra dag tjejer.
    Kram

• myran6801

Djurgårdsrutan@ tack för kramar. Just nu är det jobbigt. Tårar rinner ned för mina kinder. Men skall strax ta mig i kragen och åka iväg en stund och träffa mamma. Skönt att inte behöva jobba idag iallafall. Känner inte igen mig själv just nu.
    Kramar M

• anlo24

Jag sjukskrev mig för alla tre dgr. Fick inte ledigt på jobbet. När jag gjorde FET så fick det också bli en sjukdag. Tyvärr kostar det lite pengar men man får räkna in det i IVF kostnaden.

Hur mår du idag? Kommer du ringa o kolla skörden?

Kram

• anlo24
    myran6801 skrev 2010-05-12 09:40:25 följande:
    Djurgårdsrutan@ tack för kramar. Just nu är det jobbigt. Tårar rinner ned för mina kinder. Men skall strax ta mig i kragen och åka iväg en stund och träffa mamma. Skönt att inte behöva jobba idag iallafall. Känner inte igen mig själv just nu.Kramar M
    Men Myran så trist. Jag var verkligen helt säker på att du var gravid. Och det var du ju iof. Mina tårar trillar också ner för kinderna. Tycker så synd om dig!
    Men som du skriver detta visar ju att du kan bli gravid så jag tycker absolut att ni ska samla kraft till ett nytt försök. Ge inte upp ni kommer att få en bebies!

Stor kram till dig!  Ta hand om varandra {#lang_emotions_heart}
  • Embla82

hej hej, det blev tre ägg idag (4 egentligen men ett omoget). Dom ska ringa imorgon och tala om om det blivit någon befruktning så nu väntar nervösa timmar... 

• CurlyRed

En FET fråga till alla rutinerade IVF-vänner:
    har ni någon gång tagit hjälp på vägen för att styra datumen för ÄL när ni ska göra FET? Skulle så gärna vilja  hinna en FET innan sommaren, men som jag kanske nämnt reser vi bort en del.
    Kan man "försena" ÄL med tabletter/spruta - eller är det bara att slappna av och inse att det får bli augusti/september... ?

• Cahela

curly: om du har egen fungerande ÄL kan du inte påverka den. Har man som jag en ÄL som är vajsing så kan man påverka den med pergo/puregonsprutor.
    Embla: Vännen, jag är glad för tre ägg i dina blåsor! Nu hoppas jag verkligen att du får tillbaka en fin liten rackare och två till frysen på fredag. Eller varför inte tillbaka två på fredag{#lang_emotions_wink}

Gift med A.
  • Susie
    Embla! Gud va skönt! Jag håller tummarna att ert lilla fina ägg finns där och att ET sker som planerat nu! Grattis till de tre fina!

Anlo, glömde skriva och tacka för ditt informativa inlägg ang. Dr B hade sagt! Jag vet inte, ibland känns det som allt går på statistik....med tanke på hans svar "vi vet inte om det krävs 1, 5 el 10 försök..........ni har ju precis som vi väldigt höga odds att lyckas och har ju gjort en IVF och ett FET. Skönt att du slipper den långa metoden nu! När planerar ni för nästa IVF?

Fy, hatar och älskar att ruva på samma gång! Jag var ett pucko och fick ett infall igår med mina 10 gamla gravtest och tog ett på em......som visade positivt, falskt positivt är vad jag förmodar och får skylla mej själv! Fattar inte varför jag tog det men jag glömde eller förträngde väl Ovitrelle sprutan{#lang_emotions_cry}....idag 9 dgr efter Ovitrelle....och det känns som vanligt för mej veckan innan mens Inte ett minsta minsta symtom på att nåt skulle vara pågång......

Nu har texten blivit helt knäpp! Går inte att ändra sorry
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen