Smaassk, härligt att det börjar hända något! Men du, jag tycker faktiskt att det är jtätebra att dom kollar upp en många gånger, hellre det än en gång för lite, även om det känns fånigt ibland att åka 2 timmar för en 3-minuterstitt. Hur känns det i magen nu?
Myran, stackare, det är klart att du fortfarande är ledsen. Sommaren kommer nog gå väldigt snabbt, även om det känns som en evighet till hösten. Dom öppnar ju i augusti så riktigt till hösten behöver du ju nite vänta heller... Jag fick missfall 2007 och jag tänker fortfarande på det ibland. Inte så jag börjar gråta nu utan mer att jag blir arg och svär lite över att det inte fick gå hela vägen. Men det är som det är och man får fokusera på det som komma skall istället!
HUr du räknar ut bim kan man ju fråga sig, har du en normal menscykel när du inte gör ivf? Vet du då hur många dagar du har mellan äl och mens? om det är 14 dagar så är bim alltså 14 dagar efter äggplock. För min del som fördröljer vaggisarna mensen så för mig är det ignen idé att tänka på bim.
Blomman123, härligt att få höra att det faktiskt kan gå bra! Stort lycka till med barnet i magen!
Förresten tjejer, ni glömmer väl inte att uppdatera er på listan?