• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • myran6801

embla@ Lycka till idag! Din tur till en stor lycka denna gång.
    hhoppas@ grattis till ruvningen och till den lilla i frysen, skönt att ha en reserv där.
    susie@ håller tummarna för dig.
    marvin@ hur går det för dig med ruvningen.

Och självklart en stor kram till alla andra i tråden också! Önskar er alla en skön helg. Jag åker till landet ett par dager o där finns igen möjlighet att kolla datorn, men jag uppdaterar mig på söndag och håller tummarna för er alla tills dess.

kram kram vänner, Myran

• Susie

Hej tjejer!

Embla, håller tummarna stenhårt för dig idag!

Tjorven och Myran, Tack! Jag försöker ta det lungt!
    Testar på här för att va säääker på att det bara är ovitrellen som spökar.
    Idag...11 dgr efter Ovitrellen....ett extremt svaaaaaagt rosa skugga (knappt synligt streck), det måste ju vara falskt men man önskar och hoppas ju ändå, får se hur länge jag orkar hålla på såhär, har tre testlagrets kvar att göra slut på!
    Kramar till er!

• DjurgårdsRutan

Trevlig helg på landet Myran.

Hur känner du dig Susie? När har du TD? Att du vågar testa innan, det har jag aldrig vågat, fast de 2 första ggr så kom ju mensen innan TD.

Är på jobbet. Får passa på att önska alla en trevlig helg.
    Kram

• Susie

Djurgårdsrutan, Hej!
    Du, jag är så himla trött på det här, lessen och orkar bara helt enkelt inte se mensen igen eller ett minus på testet.......så som mpnga känner antar jag. Det var ju vårt sista försök, vi försöker ju inte längre än till årets slut och det här var lite vår sista chans......vi kaaaanske gör ett frys till hösten. Vet inte om det förklarar lite varför jag testar upp de test jag hade låg hemma, har dock inte varit testoman tidigare utan testat vid fåtal tillfällen då vi försökt själva.......Antar att jag vill se att strecket försvinner efter de rekommenderade dagarna så jag VET att väl runt BIM eller TD så är det också äkta om det kommer upp nåt.
    Min BIM är ca sön-tis, lite olika, jag vet dock att jag aldrig hunnit till TD de andra två gångerna TD 22 Maj.
    Hur mår du nu? Trevlig helg till dig med!

• Susie

För övrigt...inga som helst symtom på annat än mens....identiskt med de 2,6 år vi försökt Så jag tror självklart till 99% att allt är ovitrellen.

• DjurgårdsRutan

Susie.
    Jag kände ingenting alls denna gång, förutom själva överstimuleringen då, men det var enda skillnaden. Annars nada. Är det ert sista landstingsförsök eller går ni privat? Hur många har ni i frysen? jag håller alla tummarna.
    Jag mår bra nu. Känns fortf overkligt att jag har ett pyre i magen, trots att vi fick se den lille i tisdags.

Hoppas allt har gått bra på ET i dag för Embla och Pluppa. Alla tummarna.

• Susie

Djurgårdsrutan,

Hej hej! Tack för det! Ja känner inga symtom som sagt....och är fortfarande helt inställd på minus faktiskt. Vi går privat och har gjort de försök vi hade bestämt oss för. Har dock nio toppembryon i frysen, men har bestämt oss att kaaanske anända 1 av dom till hösten. Vår dotter är ju 5 år nu och vi har ju försökt läääänge med syskon, känner att vi inte orkar leva såhär längre och vill inte ha jättestor åldersskillnad och har nu äntligen bestämt oss för att försöka naturligt annars till årets slut eller till i höst. Vi är ju som sagt sååå lyckliga över vår lilla tjej men vill ju mer än nånting annat ge henne ett syskon som honså desperat längtat efter i 2 år nu, men då har vi alla fall gjort ALLT, det känns skönt ändå att få återgå till det "normala livet" och vi börjar mer o mer acceptera att det nog bara blir vi tre........Som sagt hoppas jag in i det sista att kanske kanske det ska gå den här sista gången.

• DjurgårdsRutan

Susie. Hoppet är ju det sista som lämnar en, och din mens har ju inte kommit ännu. Jag håller tummarna. Annars så har ni ju ett helt fotbollslag i frysen, men jag förstår dig, när man har bestämt sig för att göra ett visst antal försök. Man orkar inte hur många ggr som helst.  Men nånstans ifrån så får man krafterna tillbaka.
    Många Kramar

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen