Susie skrev 2010-05-19 15:38:28 följande:
Marvin, det låter positivt för dig!!!!! Håller tummarna stenhårt!!!! Tack för info om hur du mår osv, det är ungefär så jag känner mej, det kanske inte alls är livmodertappen utan tarmen som du skriver och jag har dock inte problem med det andra men däremot så fort jag har lite luft i magen så är det svårt att få ut och gör förbannat ont! Skönt att höra att det kanske är vanligt då, det borde gå över snart! Jag är redan lite bättre och hoppas det försvinner helt snart! Hoppas du också blir bättre! Det blir nog bättre när vi slutar med crionen. Hur känner du dig annars? Molvärk? Stick eller nåt annat trevligt symtom?
Skönt att du känner ungefär som jag...då är det kanske i alla fall inget tokigt. Ja, ibland är det som mensvärk, ibland sticker det till och om jag trycker på "magen" så gör det ont på ett ställe. Det känns också obehagligt att ligga på rygg med raka ben...mage fungerar inte heller för brösten är ömma.
Såg att min sista förpackning med crinone hade en uppdaterad bipacksedel där trötthet fanns med som syptom...innan stod det dåsighet...tex.