Oj Gud vad det skrivs!
Djurgårdsrutan, Men gud så hemskt att du fick gå igenom en sån upplevelse! Tack o lov att allt såg bra ut och att det bara var ett blodkärl! KRAM!
Casperskrypin! Härligt att komma igång!!!! Grattis till ny start!
Myran6801, Gud va skönt att äntligen ha det planerat så att du kan se fram emot det under sommaren! Dessutom så börjar ju själva behandlingen i Juli och det känns ju inte alls så långt bort!
Dahlia79, Gud, det skär i hjärtat på mej när jag läser om er pojke, blir så lessen att livet ska vara så orättvist och hemskt. Men nu är du ialla fall på god väg mot ett barn och Grattis till det fina resultatet! ET på lördag alltså? De odlar hur mpnga dagar istället för två? Håller alla tummar jag kan för att ni ska få tillbaka en liten som stannar kvar! Många kramar!
Curlyred, Du är för härlig!!! Jag ska styra all positiv energi till att din ÄL kommer senare från Mallis till Italy! Lycka till nu och ha en underbar resa till Italien!
Embla, wow, redan RD 4!?! Jag tyckte nyss jag var på RD 4 så tiden går ju både fort och sakta på samma gång! Hur känner du dig? Några stick eller liknanade?
Anlo, hur är läget?
Lite ego om mej.........Är så lycklig men vågar inte trots mina 7 positiva test TD på lör/sön så jag antar att man får se det som den offeciella gränsen. I fre, lör sön hade jag väldigt mycket molvärk i livmodern och det va riktigt obehagligt framåt kvällarna. Nu drar det bara och spänner lite och jag kan verkligen inte fatta att det har hänt MEJ! Man e ju orolig men jag ska verkligen försöka att glädjas, herre gud när annars ska man få känna lycka???! Det här har jag ju väntat på i 2,6 år! Är det någon som vet när VUL görs efter ett positivt test?
Kram till er alla!