Gomorgon tjejer!
Embla, håller tummarna idag och ser fram emot att höra hur det har gått med befruktningen!
Marvin, halsbränna kan säkert vara ett symtom Det har jag hört flera som haft, dock har det inte stämt på mej, jag tror ändå nåt kan vara på gång för dig!
När har du BIM? Jag tänker inte så mycket på TD utan mer på BIM eftersom jag fått mens de andra gångerna ca 1 vecka innan TD.... BIM för mej är på söndag/måndag.
Anlo, härligt att va på banan igen!
Jo den kan sitta i upp till 10 dagar, det står tom i Fass Och det är ju nog dels därför td är så långt satt.
Jag tog ett test imorse för att försäkra mig extra att sprutan gått ur och att det var falskt, och Jo så verkar det, knappt synligt alls idag, inget streck direkt.....Jag är lugn över det eftersom jag insåg det ganska snabbt. Har Bim på söndag el måndag så TD har jag inte så stor förhoppning om att jag ens kommer till.
Va jobbigt det är när man känner i hela kroppen att den förbereder sig på mens som vanligt, kallsvettig, orolig i magen och pmsig med bröst som ömmar mindre för varje dag. Jag skulle bli oerhört förvånad om den inte kom, vill redan dra ner rullgardinen och tjuta! Det är nog annorlunda för er som kanske har lite längre cykel men min är ju lite kortare vilket gör att jag oftast tappar hoppet redan runt RD7 som nu....
KRAM på er goa!