• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Susie

Marvin,

Ja, det kan säkert vara positivt för dig! Borde inte din mens kommit nu annars? Vet ju att crinone KAN skjuta upp den, dock inte för mej.
    Jag har ingen trötthet alls....det har jag alltid annars vid ÄL och strax innan mens, då blir jag sådär hemskt trött så jag dreglar och somnar vid 19 i soffan ha ha ha! Men annars är det nog både syntom på graviditet och progesteronet.
    Klarar du av att hålla dig till Lör? Det är väl din TD?

• Susie

Myran, är det helt klar att ni kommer gäöra er 3e ivf nu väl? Du börjar väl spruta i Juli? 3e gången gillt!!!! Kommer de återföra 2 embryon då också om det är möjligt?

• myran6801
    Susie skrev 2010-05-19 21:13:55 följande:
    Myran, är det helt klar att ni kommer gäöra er 3e ivf nu väl? Du börjar väl spruta i Juli? 3e gången gillt!!!! Kommer de återföra 2 embryon då också om det är möjligt?
    Tack för ditt fina stöd och återigen GRATTIS!!!! Ja om inte CvL har ändrat åsikt och säger nej så skall vi köra ett tredje IVF. Jag meddelade dem i måndags när jag ringde att vi vill köra en gång till och om allt går som planerat så bör det bli spraystart i juli. Doktorn skulle skicka oss alla recept. Om det blir tillräckligt med ägg och de blir befruktade så förmodar jag att de sätter in 2 nästa gång också. Planen var redan vid vårt 1a IVF på Sophiahemmet att de skulle sätta in två, men den gången var det sex blåsor men bara en som innehöll ngt ägg. Det ägget befruktades men det blev minus. Såg att du går hos en distansläkare, bor du i Stockholm? Jag har kört hela proceduren hos CvL, det har gått bra att åka till Uppsala trots att jag fått smita från jobbet ibland. kram
  • Marvin
    Susie skrev 2010-05-19 21:05:04 följande:
    Marvin, Ja, det kan säkert vara positivt för dig! Borde inte din mens kommit nu annars? Vet ju att crinone KAN skjuta upp den, dock inte för mej. Jag har ingen trötthet alls....det har jag alltid annars vid ÄL och strax innan mens, då blir jag sådär hemskt trött så jag dreglar och somnar vid 19 i soffan ha ha ha! Men annars är det nog både syntom på graviditet och progesteronet. Klarar du av att hålla dig till Lör? Det är väl din TD?
    Jag är aldrig så här trött annars...tror det är crinonet...

Vet inte vad jag ska tro...men hoppas på plus på lördag, ja, då är det TD!! Vågar inte ta ut något i förskott...så jag försöker jobba som vanligt, men det blir inte så mycket gjort och det är tur att vi har flextid, så att man kan komma och gå tidigt.

Jag är så glad för din skull!!
    ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • CurlyRed

Susie - GRATTIS KRAMAR I MÄNGDER !!!

Marvin - låter som trevliga tecken tycker jag - du ska se att du "plussar" i helgen, vad kul isåfall!!

• Susie

Hej ni underbara tjejer!{#lang_emotions_flower}

Ursch, jag börjar bli nervös för mitt test på Lördag.....Jag får ju skylla mej själv när jag testade så tidigt!{#lang_emotions_sealed}

Myran, Åh, jag ska tänka på dig och kolla hur det går för dig i Juli sen! Hoppas på flera fina embryon så de sätta in två igen! Jag är säker på att det blir snart!
    Nej vi bor i Nyköping så det är en liten bit och vår läkare har vi också lite längre bort och inte här men dock närmare än Uppsala!
    Kram till dig!

Marvin, Tack gulliga du!{#lang_emotions_flower}
    Men kanske är det bara en bebis som gör dej trött!?! Hoppas hoppas hoppas! Va duktig du varit att du klarar dig enda till på lördag! Vet du när du borde fått mens? Jag tror helt klart att du är Gravid!

CurlyRed TACK TACK TACK!!!!{#lang_emotions_sunny}

Embla, hur mår du???? Snälla uppdatera ev symtom osv!?

Kram till er alla nu ska jag sticka o hämta min "lilla" tjej och åka o fika hos en vän

• Susie

Embla RD 6 idag väl? Gud va spänd jag blir!

• myran6801

Susie@ Vad gullig du som ska följa mig, det känns skönt att ha vänner omkring sig här. Ok, Nyköping då är det ju en bit att åka tull Uppsala. Vi bor i Stockholm så det funkar bra för oss. För övrigt tror jag inte du behöver oroa dig, det är klart att plusset kommer att vara även på lördag!!!!

Marvin@ Det verkar bra tycker jag, du har ju haft en massa symtom som faktiskt kan vara gravidsymtom. Ska hålla tummarna hårt, I promise!

Embla@ Hur går det vännen? Vilken RD är du nu på!

Njut nu alla av det underbara vädret! Sköt om er! Själv ska jag på kalas ikväll.
    Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen