Myran! jag håller verkligen tummarna för att du får se ett litet liv där inne imorgon. Om du är gravid nu vilken vecka skulle du vara i i så fall?
Anlo, ja visst är Superman för härligt

Det där med att han har tid för en tycker jag också känns himla bra.
Vid korta metoden brukar man ta mellan 8 och tolv sprutor och man börjar på mensdag 1, 2 eller 3 (oftast). Man brukar göra vul ganska tidigt, redan efter spruta 5 eller 6. Ungefär då eller någon dag senare brukar man också lägga till sprutan orgalutran (svider) som precis som sprayen förhindrar för tidig ägglossning.
Hehe, lustigt att du är 35, eftersom du heter anlo24 har jag fått för mig att du är just 24

(hoppas inte ni fått för er att jag är 82 år gammal bara...)
Märtalina, tråkigt att det inte gick vägen. Jag har också fått sån där fruktansvärd mensverk och lite rikligare blödningar. Men jag håller med susie där, det kan bli så av alla hormoner. Har du ringt linne och funderat på hur ni ska gå vidare?
Marvin, att du är trött beror med största sannolikhet på progesteronet. Man vill bara sova så fort man börjat med det!
Själv har jag precis tagit äl-sprutan så imorrn blir det vila och sen bär det av till linne igen. Hoppas bara att någon av min få blåsor innehåller ägg nu och att dom bli befruktade! Jag är väldigt nervös för att inte ens komma till et den här gången