Susie skrev 2010-05-05 22:43:27 följande:
Hej hej!Marvin, Grattis till det bra resultatet!!! ET imorrn alltså? Lycka till imorrn! Längtar till ET på fredag!Anlo, Wow, ÄL på gång!? Bara att köra på, nåt annat kan man ju inte göra och som vi alla vet så är ju känslan av att åtminstone ha gjort ett försök efteråt så tillfredställande och förhoppningsfull oavsett om det är för 25 gången man försöker.....förr eller senare är det ju RÄTT! Kör på nu! Jag tror på er! KRAM!Embla, missade lite vart i er IVF ni är just nu men jag håller verkligen tummarna att det kommer att lyckas den här gången!Idag har jag vart på ÄP som var en lite negativ upplevelse...men med bra resultat Vi hade en annan läkare idag och som sagt blev det hela en helt annan upplevelse än när vi haft underbara dr OB......hade också väldigt ont den här gången och tyckte nog att sköterskan gott hade kunnat öka på bedövningen mer än hon gjorde....Ja ja, allt gick ju bra ändå och det blev 10 ägg Förra gången tror jag vi hade 13 men det är ju inte mängden som räknas alls och jag är sååå glad att det blev så många, imorrn väntar det nervösa samtalet om befruktningen.Kramar till er alla!
Hej tjejen.
Long time no see. Så du har smygit iväg till ET din luring ;).
Grattis till mycket fint resultat. Spännande att se hur många som parat sig.
Kom ut o berätta! Trist att det gjorde mer ont denna gång. Men det verkar som det varierar mellan varje gång. Är du hemma idag?
Själv fick jag ÄL på dag 13 idag. Kroppen lever verkligen sitt eget liv. Tur att jag började testa igår. Annars hade den nog glidit förbi. Fast jag har lite ÄL känningar. Som du skrev man vill försöka fast chansen känns minimal.
Får nu lust till nytt FET. Har ett ägg kvar i frysen men det är nog smartast att vänta. På måndag ringer Oddvar om jag ska göra korta / långa metoden denna gång.
Är mycket sugen på att prova den korta. Känns mer humant. Samtidigt är man ju rädd att det blir dåligt resultat....
Kramar