• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Särlan

Fasen också Curly! :( Jag som verkligen trodde du skulle lyckas. Jag är rädd för att jag inte själv råkat ut för att ett minus RD12 blir plus sen. Men jag tror andra har det.

Ta hand om dig nu och ge inte  upp!

/S

• pp08

Curly Red: vänta några dagar till. Man ska ju testa på RD14, just eftersom man oftast har för låg värde av hcg att kunna detekteras tidigare. Tyvärr kan ju mensen komma lite senare pga progesteron vagitorierna, så man får tyvärr vara lite längre i ovisshet.

Lycka till, hoppas det blir pluss endå.

Jag själv testade positivt (enda gången i mitt liv ) och då var det redan på RD10, men strecket var väldigt svagt och det dröjde många dagar till innan det var ett riktigt bra streck!

"Strecket" är nu en livlig tös på snart 11mån och jag hoppas få uppleva ett nytt streck inom kort, hade ÄL i helgen och hoppas att jag INTE får mens denna gång. Vi fösöker med "hemma-syskonförsök) Tror dock inte att vi har lyckats eftersom jag fortfarande ammar och det kan trixa till det hela....(har de senaste månaderna tom fått mens 1 vecka efter ÄL!)  Jag håller på att avveckla amningen och om vi inte lyckas ska vi tillbaka till CvL efter sommaren och försöka väcka till liv något av våra 2 embryon i frysen.

• myran6801

embla@ skönt att du är igång igen, denna gång ska du se att det blir perfekt!

curly@ ge inte upp, som sagt hcg nivån kanske inte är tillräcklig. vilket test använde du? har en känsla av att det man får på kliniken inte är lika tydligt som de man kan köpa. håller tummarna!

cookie@ vad kul att du redan är i v10 och lycka till med inskrivningen hos barnmorskan.

Började dagen med att åka till vårdcentralen med urinprov så att de kan odla och kolla att UVIn är borta. Har fortfarande småblödningar och lite mensvärk vilket såklart oroar mig. Pratade med CvL och de sa att vi skall avvakta och se hur det hela utvecklar sig. Jag ska testa på nytt på söndag och se om det blivit minus eller fortfarande är plus. Har haft en hektisk dag med stort kundevent så nu känns det skönt att vara hemma och slappa i soffan.

ha en bra kväll kram Myran

• CurlyRed

hoppas ní har rätt kära vänner - och att nivån är för låg så  här tidigt bara. "tyvärr" var det dock ett pålitligt Clearblue test... dock inte digitalt men ändå.
    men håller mig i skinnet o väntar tills på söndag...
    annars blir det att vänta in mensen och boka in CVL igen för FET.

Enda lilla trösten om det blev {#lang_emotions_minus} denna gång, är väl att jag kan testa vinerna på vingården vi ska besöka i Italien över pingsthelgen... men hade förstås ännu hellre bara "sniffat" och haft kvar vårt lilla embryo!!

- försöker tänka positiva tankar nu!!! det är ju inte helt kört än...

• myran6801

curly@ Italien låter härligt, älskar det landet! o maten och vinerna är underbara. håller tummarna att testet blir + när du testar nästa gång. kram

• Cahela

curly: vin är gott!
    Du ska veta att det är otroligt skönt (tycker jag iaf) att ha FET som finns bakom hörnet två veckor efter ett misslyckat IVF. Efter några dagar med gråt och när det hemska faktiskta resultat gått in för min egen del så brukar jag vara på banan och ladda om för FET. Förstår dock hur du känner idag!

Gift med A.
  • Marvin

ÄP idag gick bra!! De var precis som ni skrivit hur gulliga som hellst och efter att bedövningen var given så svävade jag som på moln!! Det blev 9 ägg och spermierna var ok, så nu är det bara att hoppas att de trivs ihop!!

ET på torsdag, men imorgon em kunde jag ringa och kolla hur det har gått!!

Så det känns ju bra, men nu mår jag inget vidare. Har ont i äggstockar, men även problem med tarmen och det gör ont. Verkar dock som det kan bli så, men det är jobbigt!! Hoppas att det gåt över under morgondagen!!

Ha det bra alla!! KRAM

CurlyRed - hoppas att det bara är lite tidigt att testa!! Till mig sa de att jag ska testa om 18 dagar from idag...

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • Cahela

Marvin: Grattis till 9 ägg!! Ta alvedon så får du vila lite från smärtan. Lycka till med ET!!

Gift med A.
  • Marvin

cah - Tack!! Jo, jag tar så mycket alvedon jag får!!

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen