• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Märtalina

har aldrig i hela mitt liv haft spotting så jag vet inte vad/hur det ser ut...!?

• CurlyRed

Märtalina - Spotting; brun/röd flytning någon dag innan mens (en liten förvarning), brukar själv få det ca 2-3 dgr innan.
    Så än så länge är jag sååå glad att jag inte sett något den här gången är på RD9 idag! Inga kännbara symptom än utom lite ont i brösten.
    hur mår ni andra??

• Märtalina

hm, jaha, det har var bara små röda prickar, och de försvann efter fm, annars känner jag mig mest fortfarande svullen, svettig och yr.

• Embla82
    Märtalina skrev 2010-04-29 13:30:55 följande:
    Tack Embla82, det är nog bara att bo stora tunikor ett tag... Dagens mystiska: Jag håller på att svettas ihjäl! mina händer och ansikte glöder!
    Ja, tacka vet jag stora tunikor, och leggings. Det är omöjlig att ha jeans när man genomgår dom här behandlingarna. Skumt med svettningar, men det kanske blivit sommar?
    Håller tummarna!
    Curly, håller tummarna för dig också Ska du våga tjuvtesta?
    Dahlia, klart det är tufft och jobbigt och det är klart att du är ledsen. Det är inte så kul att påbörja en behandling och efter att ha förlorat ett barn måste det kännas oerhört tufft. Jag förstår att det känns konstigt att försöka bli gravid med ett nytt barn men när du väl blir det så blir ju även det erat, och ni kommer älska det lika mkt som elias. Hoppas det känns lite bättre snart, det går upp och ner, så ni orkar med den kommande sprutstarten. Stor Kram till dig!
  • CurlyRed

Embla - sambon tycker ju inte det (han är rädd att jag blir så besviken i onödan om det först är negativt och sen positit) . men jag kommer nog inte kunna hålla mig ända till dag 18... är ju på RD9 nu... och vänta lika länge till känns svårt

Gissar att jag borde få mensen typ på tisdag, så om jag inte märkt ngt på typ torsdag så kanske jag måste "tjuva"...då är det dag 14 och vissa kliniker verkar ju tycka det är ok. Galet spännande iallafall!!!

• små räkorna
    Embla82 skrev 2010-04-29 11:20:17 följande:
    Små räkor, kul att se dig Med mig är allt bra tack, förutom att jag inte fått något plus än... men sprutstart igår så jag hoppas vidare. Hur är det med dig? Hoppas att du mår bra! sommarn lär vara över på ett kick, så hoppas det blir fet för dig snart då
    jag ska hålla tummarna för dig att det går vägen denna ggn....det måste det ju.för det har jag bestämt.{#lang_emotions_laughing}
    jodå,här är det ok.....fullt upp som vanligt.
    nog kommer sommaren gå fort alltid,det tror jag med.dessutom så kommer vi att ha fullt upp med nya lgh....och så ska vi resa till thailand i aug med.{#lang_emotions_smile}
    inte en lugn stund,hihi.{#lang_emotions_wink} KRAM
    ♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • Märtalina

cvl skrev i sitt mailsvar att om mensen kommer i denna behandling så kommer den 14 dgr efter ET...skulle vara på torsdag denna vecka då. Jag undrar hur man orkar ta sig igenom denna period av väntan gång på gång utan att bli galen?
    Jag känner mig galen efter halva, och det är första gången!
    Blir det inget den här gången kommer vi att köra ett FET innan sommaren, nytt ÄP och så hinner de inte innan sommarstängningen sa de. Då ska man oroa sig för upptining oxå! Men känns ändå bra att hinna ett FET innan sommaren, jag känner mig stressad över att tiden går!

• CurlyRed

Hej Märtalina - jag känner precis som du vi har ju testdag samtidigt - så går också o hoppas undvika ett negativt besked på torsdag (=mens)... och vi tänkte också ta en av våra "eskimåer" i frysen innan sommaren om det här inte går vägen denna gången.
    men tänkter inte ge upp hoppet än - 2 vänner blev gravida m CVL o samma läkare som oss - och ingen av dom kände några symptom tills typ dagen innan TD!
    Så vi vår se det som positivt att vi inte märker så mycket än alltså{#lang_emotions_flower}

• Cahela

Märtalina: jag fattar inte hur CvL kan säga när mensen kommer för det varierar för alla som gör IVF när den kommer. Vissa går fram till testdag och andra inte....blir faktiskt förvånad hur dom kan säga så.

Gift med A.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen