• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Särlan

Hej!
    Myran: hoppas allt visar sig vara bra. håller tummarna!
    Embla: Lycka till! Det går nog bättre den här gången.

Myran: Wow, redan ÄP! Lycka till! Hur många blåsor hade du senaste VUL? Anledningen till att man äter flytande frukost är för att man kan mår lite illa av lugnande och smärtstillande som du får under ingreppet.

Caspers krypin; Det brukar variera när blödningen kommer. Jag fick blöding spraydag 10. Blöder ännu, efter 8 dagar...men det är för att sprayen fungerar och mina hormonnivåer är så låga. Men det är inget kul.

Sprutstart på onsdag för mig. Hoppas på att må bättre då. Har inte mått bra av sprayen denna gången...

/S

• Marvin

Smassk - Ja, det blev redan ÄP! Jag gjorde mitt första och enda VUL i torsdags och då såg läkaren fem stora blåsor och två mindre. Tog siste sprutan i lördags (var på 20-års återträff efter högstadiet, så jag fick ta sprutan på toa, är glad att det inte var första sprutan!!) och igår kl 21 tog jag ägglossningssprutan!! Ja, det blir spännande imorgon!!

Smassk - Jag mådde jättepyton under blödningen. Hade ont och blödde massor!! Var faktiskt hemma 5 arbetsdagar, men så fort jag började med sprutorna blev jag genast piggare och mådde bättre. Fast nu tors-lör har jag mått illa så jag har varit lite rädd för överstimulering, men det var nog ingen fara!!

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • CurlyRed

Embla - välkommen in "i matchen igen" - du ska se att detta är "tur-gången"!!

Myran - lycka till - styrkekramar till dig!!

Marvin - stort lycka till på ÄP! Det var ingen fara alls (du har väl läst hur nervig jag var innan...) men de tog så bra hand om en! Man fick smärtstillande och morfin påfyllnad hela tiden (min man som kollade sköterskan på 1 extra dos var 10e sekund hela tiden ) Man kände sig lite små-lullig helt enkelt!
    Och var superkul att få se på skärmen när de plockade blåsa/ägg ett efter ett. Han var grymt träffsäker (vi hade doktor T).

Själv är jag på RD11 idag och tycker tiden STÅR STILLA!!! Är det bara jag ??
    Ska man våga tjuvtesta imorgon tycker ni?? Räknade ut att jag är på dag 32 idag efter förra mensen (& brukar ha 28-29 dgr) men kanske hormoner o Crinonet spökar också....

/// en lite velig Curly idag....

• Kakor

Curly: Testa du, blir det negativt så är det bara att testa om några dagar och blir det positivt så kan du glädjas redan nu. Lycka till!! :)

Själv är jag nu i vecka 10 och ska på inskrivning till barnmorskan. Mår just nu oförskämt bra känner bara lite trötthet.

Kram på er och lycka till alla som håller på just nu!

• CurlyRed

Cookie- ja banne mig - varför inte! Du har helt rätt!! Då ska jag ta mig i kragen imornbitti o testa !! IIIIhhh vad spännande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Embla82

Curly, då håller jag tummarna för dig imorgon!!

Marvin, lycka till på äp imorgon. 
    Cookie, härligt med v 10 och inskrivning. Hoppas du får en bra barnmorska!
  • Piken

Embla82: Nu håller jag tummarna för er att de ska gå vägen denna gång!

• CurlyRed

RD12 - och testade precis {#lang_emotions_minus}  blev så ledsen...
    men inga spottings o ingen mens i sikte. men antar att den är på gång då...
    är det någon som testat negativt så här sent men sen ändå fått + på TD?
    snälla, skriv & ge mig lite hopp isåfall....

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen