• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • små räkorna

Hej på er alla i tråden,gamla som nya.
    Har inte varit aktiv här på ett tag pga mga anledningar,men tänkte kika in lite nu.
    Det kommer nog bli ett FET försök efter sommaren för oss,om det inte kommer ngt emellan förståss.Är ju rätt så van nu att det alltid är ngt som krånglar eller kommer emellan för vårat försök.{#lang_emotions_frown}
    Kul iaf att se att det är nga som man känner igen här.....hur är det med er cah och embla....vad är det som har hänt sen sist....
    kram

♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • Hhoppas

Hej!

Embla: Jag hade också sprutstart med menopur korta metoden i går. Lycka till!

Känner mig väldigt positiv den här gången. Har varit på något som heter Bodytalk. För mig funkar det jättebra när jag är stressad. Det blir liksom ordning o kroppen på något vis som inte går att förklara.

Ta hand om er alla.

Madde med Isak-06
  • Embla82

Små räkor, kul att se dig Med mig är allt bra tack, förutom att jag inte fått något plus än... men sprutstart igår så jag hoppas vidare. Hur är det med dig? Hoppas att du mår bra! sommarn lär vara över på ett kick, så hoppas det blir fet för dig snart då

hhoppas, härligt! då är vi två. Vilken dos har du?
    Bodytalk var nåt nytt för mig, jag som trott att jag testat allt som bara går...är det som ett gympapass med kroppsfokus eller hur funkar det?

• Marvin

Har precis varit på mitt första VUL på IVF 1. Läkaren kunde se 5 rätt stora äggblåsor och 2 mindre. Det var bra sa hon. I eftermiddag får jag veta hur jag ska fortsätta, men hon sa att jag kanske får åka till CFL för ÅP redan i början på nästa vecka!!

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • Märtalina

Tack Embla82, det är nog bara att bo stora tunikor ett tag...
    Dagens mystiska: Jag håller på att svettas ihjäl! mina händer och ansikte glöder!

• Susie

Hej tjejer,
    har haft fullt upp med hemmarenovering...känns skönt såhär vid IVFtider.
    Ville bara skicka över stora kramar till dig Anlo! Fan va tråkigt....jag hoppas du har kommit ur den värsta fasen. Har tänkt på dig så mycket, MÅNGA KRAMAR!

• anlo24
    Susie skrev 2010-04-29 21:05:54 följande:
    Hej tjejer,har haft fullt upp med hemmarenovering...känns skönt såhär vid IVFtider.Ville bara skicka över stora kramar till dig Anlo! Fan va tråkigt....jag hoppas du har kommit ur den värsta fasen. Har tänkt på dig så mycket, MÅNGA KRAMAR!
    Tack Susie. Du är så go. Livet tuffar på. Har inte riktigt haft tid att sörja än känner jag. Men det är iaf skönt att jag har en till beh inplanerad snart. Har två bröllop att gå på nu inom 2 v. Känns skönt att inte behöva ljuga så nån fördel finns det alltid.

Hur är det själv?

Kram
  • Dahlia79

Hej tjejer!
    Har inte orkat vara inne och läsa och skriva då jag är inne i en depperiod nu.
    Känner att jag inte vill bli gravid för jag vill ju ha Elias. Men honom får jag aldrig tillbaka ju... Så jag vill ju bli gravid ändå men det blir ju inte som vi tänkt och det känns just nu förjävligt! Vill ha tillbaka honom!
    Fan att livet ska vara så orättvist!
    Man borde ju vara glad att vara på g nu och sprutstart nästa vecka. Men ist är jag ledsen att Elias bf närmar sig med stormsteg.

• Märtalina

Hej! Dahlia79, det finns inga tröstande ord i världen som jag kan komma på som skulle göra dig helt lycklig just nu. jag kan bara skicka en stor kram och hoppas att ni tillsammans kan hitta styrkan att orka börja om igen. Min vännina råkade ut för samma sak som er, tyvärr tog det tills nu i vår 3 år senare som de vågar försöka igen och nu är tjejen 39 så nu börjar hon bli orolig för sin ålder och det börjar för henne kännas som tidsbrist. Ibland är livet förvånade svårt! Allt tycks gadda ihop sig på en gång och det är nog viktigt att få känna sig ledsen och tycka att det känns skit, och hoppas och tro att det kan bara bli bättre nu!

Själv känner jag mig deppig över att känna mig så fb mensig, ruvardag 10 och jag är så infernaliskt varm, svettas om nätterna, och idag kom det ngra små röda blodkorn, cvl sa att mens om man får den kan man förvänta sig 14 dgr efter ET och det skulle va den 7:e, kan det då börja redan idag? ngn annan på samma rd10 som känner sig lika pessig?

Idag vill jag ha lite sol och kunna sitta i trädgården och fika och blunda mot solen och känna att livet trots allt är rätt ok! Kram till alla kämpare

• Cahela

märtalina: Jag har aldrig gått till dag 14. För mig har spottings kommit på dag 9 och 10 och sen har det blivit mens ett par dagar efter det.

Gift med A.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen