• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Märtalina

Hej, hoppar in här...var på ÄP i tisdags den 22/4 och satt in ett 24/4...så nu återstår väntan!! Detta är mitt första IVF försök. Cvl var helt fantastiska i sitt bemötande tyckte jag. Ska nu läsa igenom denna LÅNGA tråd och följa er lite!

• anlo24

Såå ledsen för din skull Myran. Det gör ont i mig.

Själv verkar jag också gå mot ett minus. Fick mensvärk i morse o lite spottings idag.
    Mitt tröstpris är dock lite sol i Nice, min sambo har bokat bord på en restaurang ikväll. Ska nog dricka lite vin o dränka mina sorger. Tror ni det är ok???
    Tänkte testa imorgon. Vill helst inte veta.

Behöver lite råd!!

Kram

• Märtalina

CurlyRed! Har skummat lite i tråden nu och såg att vi verkar ha varit inne samtidigt på Cvl och gjort både ÄP och tillbakasättande ungefär samtidigt! Hur känner du dig? Fick du oxå testdag den 8 maj?? Mvh

• Cahela

Märtalina: kul att du hittade tråden efter min beskrivning. Välkommen hit!!

Gift med A.
  • Cahela

Märtalina: Grattis till ett superduperfantastiskt resultat vid ÄP!!!

Gift med A.
  • Märtalina

cah: ja, det känns fantastiskt, speciellt med all oro innan hela behandlingen, med allt ifrån om den kommer fungera till alla ingrepp. Nu är det bara denna väntan som gör en nojjig, jag försöker städa i trädgården och hålla mig sysselsatt med att inte tänka för mycket. Inbillar mig att kroppen skulle kunna ge mig ett tecken, men med tanke på att det befruktade ägget är 0,1 mm så kan man ju inte påstå att man känner det rumstrera om för att hitta en boplats! I vilket stadie befinner du dig?

• Cahela

märtalina: se din inbox så får du se hur det går för mig.

Gift med A.
  • Cahela

Anlo: Kramar om, ska du göra nytt FET försök nu eller väntar du in nästa färskförsök?

Gift med A.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen