• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • CurlyRed

ANLO - men GRATTIS!!!!{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_cheers} 
    Du ska se att detta är ett gott tecken!!! Håller alla tummar o tår att även stickan blir positiv!!! Fick du också dag 18 som TD av CVL? Dvs 6 dgr kvar?
    kram kram!!!

• anlo24
    CurlyRed skrev 2010-04-23 09:22:47 följande:
    ANLO - men GRATTIS!!!!  Du ska se att detta är ett gott tecken!!! Håller alla tummar o tår att även stickan blir positiv!!! Fick du också dag 18 som TD av CVL? Dvs 6 dgr kvar?kram kram!!!
    Nej på FET verkar det vara 14 dgr så jag har testdag nu på sö. Tyvärr känns det som jag håller på och få mens. Känns som det är nått som rinner ut. Detta blir en jobbig dag....

Ha en bra dag! Kram
  • CurlyRed

ANLO - virtuella kramar till dig - ge inte upp nu!! Verkar vara många här på FL som t o m haft lite blödningar runt TD och sen ändå testat positivt!

• Susie

Hej Anlo!

Men gud, sitter här och gråter och förundras över hur livet kan ändras och avbryts när ja läser vidare..... Men vilken dröm!!!!{#lang_emotions_laughing}Se det som ett gott tecken! Kom in nu och berätta om ditt plus gumman! Du testar väl ikväll???
    Kramar och jag ger INTE upp tummarna här inte!

• myran6801

Hej vänner!
    tack alla för info om celler, hoppas att ngt av mina två 3or blir ngt.
    Imorse var det dock lite rosa på pappret, fick en klump i halsen. Har haft känslan av att det rinner hela dagen. Men bara lite, lite brunt blod på trosskyddet har kommit idag. Vad ska man tro??? Har TD på söndag, men jag tror inte jag orkar vänta rent menatalt. Skall på konferens måndag till onsdag så jag behöver nog lördag och söndag och smälta beskeded, oavsett vad det blir. Vad tror ni är det ok att testa imorgonbitti?
    Ha en bra helg! Kram M

• CurlyRed

Myran - har du TD på söndag, klart du kan testa imorn, är ju bara 1dg för tidigt (eller missförstod jag?)
    Du ska se att du har ett +!! Jag sänder alla lycka-till vibbar jag kan!!!

• myran6801

Är förkrossad, blod på trosskyddet när jag steg upp, mensverk i natt och när jag testade blev det minus Försökte förgäves se två streck på mätstickan, men kontrollstrecket var tydligt och det andra så svagt att det var en inbillning. Grät en skvätt innan jag berättade för mannen. Tur att man är två om denna resa, annars vet jag inte om jag orkat. Man ska inte titta i backspegeln, jag vet, men tänk om jag insett tidigare att jag borde söka hjälp för att få barn. Nu är det försent. Förlåt mina långa utlägg, men jag måste bara få skriva av mig. Nu är det bara att vänta på att mensen ska sätta igång med full kraft. Måste samla ihop mig så att jag som vanligt kan prestera och vara profesionell på konferensen, jä...la duktiga flicka syndrom man har. Lycka till alla! Ha en underbar helg! Jag drar till landet nu. kram M

• Cahela

myran: Kramar om och önskar jag hade något att säga! Skriver lite i inboxen till dig!

Gift med A.
  • CurlyRed

Myran - Nu sitter jag oxå här m tårar i ögonen! Livet är verkligen orättvist!!! Stooor kram till dig!

• Kakor

Myran: Vad tråkigt!  Det är så fruktansvärt jobbigt att få ett - när man hoppas så mycket varje gång. Sköt om dig och försök att tänka att du behöver inte vara duktig. Man får bryta ihop och bara gråta.
    Kramar om!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen