• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • CurlyRed

Tjenarehejsan - kul! Vart går du? Vad tyckte du? Har du oxå fått ört-avkok att tillreda själv hemma för förbättrad fertilitet?
    Jag har gått på akupunktur i Sthlm hela IVF/sprut tiden samt ca 1 mån innan dess. tycker det har varit väldigt avslappnande - saknar det faktiskt lite nu - tog min sista aku efter ET.

• tjenarehejsan

Nej jag har inte fått nåt örtavkok. Vad är det. Ja det var helt ok. Började spraya i söndags. Ska gå på 10 behandlingar nu innan äggplock och et

• tjenarehejsan

Curly får vi se om det funkar på dig då....

• Märtalina

Hm, dagens skumma notering: mjölk ur brösten - biverkningar av crinone eller ngt roligt!!?

• CurlyRed
    tjenarehejsan skrev 2010-04-27 07:30:56 följande:
    Nej jag har inte fått nåt örtavkok. Vad är det. Ja det var helt ok. Började spraya i söndags. Ska gå på 10 behandlingar nu innan äggplock och et
    Jag går hos en kinesisk akutpunktör/läkare (TCM) och de brukar rekommendera örter som kokas till te för div åkommor (tex speciella för förbättrad fertilitet). Men går du hos en "svensk" klinik så gör de nog inte det
    Märtalina skrev 2010-04-27 15:35:45 följande:
    Hm, dagens skumma notering: mjölk ur brösten - biverkningar av crinone eller ngt roligt!!?
    intressant ! Låter ju definitivt som en positiv tendens !! och du är på RD5-6 precis som jag eller hur...?  Ingen mjölk i sikte här tyvärr...

vad hade ni andra för biverkningar under ruvningstiden?? och vilka dagar började ni känna några + symptom ?
  • anlo24

Hej Embla.

Är du hemkommen nu? Har du varit på VUL? Hur mår du?

Kram

• Märtalina

Alla sk symptom är som bortblåsta! Det enda som kvarstår är att jag har blivit så svullen om magen,ännu mer än när jag åkte från cvl, JÄTTEtjock och kan inte ha mina kläder, känner mig helt desperat! Nån annan som gått upp mycket i vikt av all behandling? Läk sa att jag skulle hålla koll på vikt ang överstimulering, jag väger 2 kg mer än på cvl nu, men inga andra syptom på överstimulering...konstigt!

• Embla82
    tjenarehejsan skrev 2010-04-27 07:30:56 följande:
    Om du vill kan du kolla på min sida på bilder, där finns bilder på örterna. Men var inte ledsen om du missat dom, det smakar fruktansvärt illa!
    Myran, hur har det gått för dig? kram till dig.
    Hur är det med alla ruvare, gravida å väntar-på-startare? Jag känner att jag missat lite under min vecka i Spaninen. Idag har jag i alla haft sprutstart, menopur korta metoden denna gång. Hoppas verkligen jag kommer till äggplock denna gång i alla fall!
  • CurlyRed

Hej Märtaline - tror vi hade ET samtidigt, jag känner mig också svullen över nedre delen av magen (och har inga åtsittande kläder på mig längre) däremot har jag inte gått upp några kg enl vågen. Kan det vara Crinone som påverkar tro...?

• Embla82
    Märtalina skrev 2010-04-28 22:17:12 följande:
    Alla sk symptom är som bortblåsta! Det enda som kvarstår är att jag har blivit så svullen om magen,ännu mer än när jag åkte från cvl, JÄTTEtjock och kan inte ha mina kläder, känner mig helt desperat! Nån annan som gått upp mycket i vikt av all behandling? Läk sa att jag skulle hålla koll på vikt ang överstimulering, jag väger 2 kg mer än på cvl nu, men inga andra syptom på överstimulering...konstigt!
    Välkommen hit  
    Det kan bli sådär och så länge du inte har ont så är det bara att se till att dricka mycket och vila ordentligt. Men jag vet, magen kan bli galet stor! Symptomen kommer och går, och vaggisarna bidrar mycket också.. så oroa dig inte för det. 
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen