• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Susie

Hej hej tjejer!

Curlyred, men ingen mens på dag 14 låter ju riiiktigt positivt! Bara att hålla ut nu! Kram och lycka till!!!

Anlo, Hej! ÄL woohoo!!!! Ner i sänghalmen bara! Som sagt, nåt annat finns det ju inte man kan göra för att få sin efterlängtade bebis!
    När gör ni isåfall FET? Blir det nästa ÄL då antar jag eller har du akut ringt in?
    Då är det ju inte långt kvar till nästa färsk försök ändå! Härligt!!!!

Märtalina, urch, gud vilken plåga att sitta på dag 14 och ännu inte veta, jag håller tummarna stenhårt för dig! Har du tagit nåt test?

Marvin, hur har det gått????

Jag har just ringt till Cvl{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_laughing}Känner mej euforisk..... av våra 10 ägg var 4 omogna och de 6 resterande befruktade! Gud va lycklig jag känner mej inför ET imorrn
    Snälla håll tummarna för oss nu!
    Kramar till er underbara!

• anlo24

Susie: Grattis till ytterligare ett kanon resultat. Du kommer att kunna öppna hönsfarm när detta är klart {#lang_emotions_tongue_out} Åh så kul för er. Jag kommer att be till bebis guden imorgon att du får tillbaka rätt ägg!

Får vår del blir det naturellt försök denna månad. Kommer att starta nytt färskförsök på nästa mens.

Kram kram

• Märtalina

Susie - jag har inte testat än, MEN för en liten stund sen kom det liiiite lite BLODIGT slem, det vill jag inte se!!! Känns inte bra, sen är jag så YR och svagt illamående, så är det ingen graviditet så är det nåt annat som spökar med mig...

• Hhoppas

Planen utstakad inför nästa försök.
    Var och tog prover och UL idag. Fick sedan samtalet om fortsättning. Ägglossningspruta på söndag plock tisdag och ET torsdag om allt går som det ska.

Har ju fått ta Menopur den här gången och det känns så mycket bättre. Med Gonal-f så har dte ju blivit hur mycket ägg som helst på väldigt kort tid. Men nu känns det som att det går lugnare fram.

Fick smita irfån på jobbet idag, känns ju lite lustigt att komma in på CVL i sjukhus pyjamasen.

Madde med Isak-06
  • Marvin

Ja, nu är jag ruvare!! Fick tillbaka ett 4-celligt embryo idag. Tyvärr var de andra två för dåliga så vi fick inget till frysen, men det som sattes in var av toppkvalité och det kunde inte se bättre ut, sa doktorn!!

Hur räknar jag? Är jag på RD1?

Testdag ska vara 18 dagar efter ÄP (4/5), så det borde bli den 22/5, eller hur?

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • Marvin

Susie - Lycka till med ET på fredag! 6 befruktade!! Håller mina tummar!!

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • anlo24
    Marvin skrev 2010-05-06 19:23:52 följande:
    Ja, nu är jag ruvare!! Fick tillbaka ett 4-celligt embryo idag. Tyvärr var de andra två för dåliga så vi fick inget till frysen, men det som sattes in var av toppkvalité och det kunde inte se bättre ut, sa doktorn!!Hur räknar jag? Är jag på RD1?Testdag ska vara 18 dagar efter ÄP (4/5), så det borde bli den 22/5, eller hur?
    Hej o grattis. Man räknar idag som dag 0. Lite konstigt men så är det :)
  • myran6801

Hej tjejer!

måste instämma att det är fantastisk att ha er alla och nöta och blöta sina tankar och känslor med! tack för att ni finns där! Idag tog jag mod till mig och testade när jag kom hem, och gissa om min lycka när det fortfarande var +!!!! Håller tummarna hårt nu att det håller i sig och gud vad jag vill att det ska vara tisdag nästa vecka då vi ska på VUL. Stor kram på er alla, Myran

• CurlyRed

Hej alla,
    ingen mens än.... kväll på RD14. har fått liiite ont i brösten igen också... eller inbillar jag mig ?? Brukar jag iallafall inte ha en dag innan mens (snarare en vecka innan - och det har jag redan haft)... ja man är ju för rolig - griper i minsta halmsstrå satt precis o log för mig själv i tv-soffan för att brösten gör lite ont... ha ha ha ha
    TD på lördag... så bara en morgon till som jag inte ska testa....

- Märtalina - det är säkert ingen fara!! Du har ju klarat dig så här långt!! Blir nog ett starkt + på TD känner jag på mig!!
    - Myran - vad roligt att ni fortfarande har +!!!
    - Kristina - hoppas du mår bättre! Och fortfarande +ar till TD!
    - Susie - vilket super resultat!!! 6 befruktade, låter som ett rekord! Håller tummarna på ET!
    - Marvin - grattis till toppembryo!! Visst var dom otroligt fina att se på skärmen!!

• tjorven01

Åh! Grattis till alla fina resultat, nu kanske det äntligen blir lite bebisar här oxå. Har varit borta ett tag men försöker läsa ikapp.
    Själv väntar jag fortfarande på mens för att få sätta igång med sprutorna.
    Stort lycka till till er alla. Jag håller tummarna.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen