• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Marvin

Piken - Tack för info!! Det är ju inte så lätt att beskriva heller...och så upplever man det säkert olika.

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • CurlyRed

Så kom mensen o mensverken på den... RD 17 eller 19 dagar efter ÄP.{#lang_emotions_cry}
    Så väntan är över för denna gång.
    Har satt upp mig på listan över väntan på FET (listtråden).

Gissar att vi missar FET på nästa ÄL, då vi är i Italien.
    Om vi har tur lyckas vi få in en FET precis innan de stänger i slutet Juni.

lycka till alla som fortfarande ruvar!

• Susie

Curkyred, näe fy! Gud va lessen jag blir för din skull!{#lang_emotions_cry} Vet ju så väl vad du går igenom....tyvärr. Kan bara skicka över stora kramar till dig och hoppas på FET eller kanske en sista naturlig chans innan i Italien, man vet aldrig!
    Kram igen!

• Susie

Hej Piken och Marvin!

Ja, jag fattar det inte heller det här med stickningar, men det jag tror precis som du skriver Piken är att efter äl så produceras progesteron-slemhinnan vöxer och då drar det och sticker helt enkelt.

Marvin, hur känner du dig idag? Hur menar du att du är orolig över ditt onda? Hade du ont direkt efter ÄP eller hur länge har det pågått? Menar du att du blivit överstimulerad? Så ont eller bara stickningar? Förklara annars? Vad säger Cvl?

Ville fråga, det här med rosa crinone......jag hade det förra gången med och inbillade mig nidblödning såååklart....fast jag vet att det är väl vanligt så fick jag det idag.....ursch, jag som inte skulle nojja nu...men det var ju igår kväll jag fick de där intensiva brännande mensvärken i höger äggstock några gånger. Idag har jag fått ömma bröst, precis som jag brukar ha några dar efter äl annars.....hmmm

• Dahlia79

Curlyred- Nej vad tråkigt!!! Stor kram till dig...

Susie- Det är ju omöjligt att INTE noja när man ruvar... Skulle vara så skönt om man kunde bestämma att nu kopplar jag bort allt nojande under ruvartiden. Men så lätt är det ju inte att det bara är att koppla bort

• Hhoppas

Hej!

Å vad trist det är med alla minus. {#lang_emotions_frown} Ruvningstiden är den värsta tiden tycker jag man slits mellan hopp och förtvivlan. Man känner alla symptom och man funderar och analyserar.
    ÄP närmar sig för oss. Tog pregnylen nu i kväll och på tisdag är det dags. Känner mig inte alls lika full i magen den här gången. Hoppas bara att det finns några ägg där inne.

Dags att städa det sista och sedan hoppa ner i sängen.

Madde med Isak-06
  • Marvin

Susie - Idag är det lite bättre, men nu på kvällen är jag illamående och har varit en del på toan, undrar om jag blivit smittad av maginfluensam...hel mysko...
    Ibland undar jag om något gått fel...fast så himla orolig kan jag väl inte vara för då skulle jag väl inte missat CvLs telefontid idag...ska prata med dem imorgon!!
    Ja, jag hade ont direkt efter ÄP...var så svullen vid ET att jag frågade om överstimulering...tyckte jag hade sådana syptom, men doktorn sa att det var jag inte...hade ju bara 9 ägg, osv...

• Marvin

CurlyRed - Nej vad tråkigt!! {#lang_emotions_cry}-Kram

• Embla82

Curly, nej vad trist. Kram till dig.

Hhoppas, lycka till på äp på tisdag då! HOppas vi får ruva ihop sen för jag har äp på onsdag. Hur såg det ut på vul för dig? några blåsor måste väl finnas! 
    Marvin, hoppas du inte är överstimulerad bara. Jag gick på toa väldigt mkt när jag blev överstimulerad, det fanns liksom inte så mkt plats. Det är bara att dricka mycket och vila som gäller för dig!
    Dahlia, å va härligt! det känns skönt att läsa att det ibland räcker med bara ett ägg. 
    Piken, tack! hur e läget?
    Susie, ruva lugnt nu. Jag håller tummarna!
  • Susie

Marvin, Men, illamående...borde det inte vara ett gravidsymtom snarare än magsjuka med tanke på vart du befinner dig!?
    Skönt att du inte har liks ont, men jag håller tummarna att du har blivit gravid!

Dahlia, Tack....ja, det är extra jobbigt när man börjar känna efter alldeles för tidigt med, ursch hatar också känslan av att "jag vet att det ändå inte är nåt"..den som man haft så himla länge nu i flera år....ursch!

Embla, Tack! Härligt, dagarna närmar sig för dig nu! Hoppas så mycket för dig att allt ska gå smidigt nu!

Hhoppas....Härligt! Lycka till nu i veckan!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen