• Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
  • Needed

Tack tjejer! Var på kontroll idag och jag är inte helt läkt, men det ser bra ut. Å det är ju bra

Lapinette; låter som du haft ett härligt födelsedagsfirande! Va fint han fixat för dig, din man - det hedrar honom NY är verkligen en underbar stad, jag blir alldeles pirrig i magen när jag tänker på det. Nu ska jag hålla tummarna inför torsdag och ert möte. Jag säger som Lycka, det kommer såklart att gå alldeles utmärkt! Hör av dig och berätta hur det var. Det är så spännande att följa er väg till barn.

• Lapinette

Tackar, tackar .. det känns faktiskt riktigt bra. Det verkar som Soc.damen är nöjd med oss och som det bara blir två möten till innan beslut kommer att gå upp i nämnden i slutet av augusti (för juni hinner vi inte med och i juli har de inget). Nästa gång (om ca 2 veckor) ska vi ha mötet hemma hos oss och sen ville hon även ha ett nätverksmöte (där den närmaste familj/vänner är välkomna).

Need - vad skönt att det ser bättre ut!!!

• Glitter2

Bihåleinflammation, på mig. Det är ju bra för inte önskar jag dottern det här men jag mår pyton
    Och det verkar som hon fick magsjuka, blev sen direkt förkyld, smittade mig, jag blev aldrig frisk utan 2 veckor senare har jag utvecklat det här och tydligen smittat dottern igen för nu är hon sjuk...igen!
    Det är deprimerande att aldrig vara frisk

Lapinette
    Vad härligt att det går framåt!

• Needed

Lapinette; hurra, det rullar på! Såklart hon är nöjd med er, det är ju givet När man går upp i nämnden, är det då det beslutas? Att man godkänns menar jag? Å sen, vad händer sen? Börjar tänka på vilka jag skulle bjuda in om vi hade ett nätverksmöte kring adoption... Vilka kommer ni att bjuda in?

Glitter; va jobbigt att ni är sjuka! Bihåleinflammation är verkligen ingen höjdare, har du fått antibiotika?

Jag har ägnat min lördag åt att städa (har ju varit halvkul väder idag) och känner mig så nöjd! Förutom det vanliga så har jag bäddat rent, rensat garderober... Härligt! Fast nu sitter jag här och törs knappt röra mig för då börjar man ju stöka ner igen Hoppas ni har en skön lördag, tjejer! Kram!

• Miss Gul

Halloj,
    börjar med att krama Need *Kramas*Hjärta. Fy fan vilken skit. Hoppas att du/ni kommer att må bättre snart. Vet precis hur ni har det och vad ni går igenom.

Lapinette: Det låter super Glad. Ska bli otroligt spännande att följa er resa till bebis nu. Kul att höra om NY också. Var själv där för drygt en månad sen för första gången. Jädrans vad trevligt det var!

Glitter, Lycka: Haha, appropå mirakel så KAN det ju faktiskt hända. Det hände ju mig. Och flera andra i tråden.

Ego: Jag är i v 27 nu, still going strong. Är sjukskriven för foglossning sedan två veckor tillbaka och har för jävlans ont, vet inte hur det kommer att bli, om jag kommer att kunna gå tillbaka till jobbet före bf. Kan inte röra mig som det är nuRynkar på näsan. Men det såklart var väl väntat. Har man inte kommit smidigt undan innan när det gäller det här med att få till det så...För övrigt är jag fortfarande supernojjig att nåt ska gå fel. Kommer inte att må bra  och tro på det här förrän lillbebisen kommit ut och jag ser att h*n lever. På riktigt. Bara 3 månader kvar nu iallafall.

Hopppas det är bra med er andra - Grisen, Mala, Gazelle

kram på er!!!

• Glitter2

Miss Gul
    Underbara mirakel

Hoppas ni alla får njuta av sommaren

Vi är sjuka igen... men det gör ingenting! För vad gör väl den ena bacillen efter den andra (eller foglossningar ) när små mirakel inträffar!!

• mala78

Need, hoppas du är helt bra nu.
    Glitter, hoppas att ni är friska nu, det är så tråkigt att vara sjuk och sjuka barn är ännu värre.
    Miss Gul, alltid kul att höra ifrån dig, så typiskt med foglossning, men snart kommer belöningen.
    Med oss är det bra, fast maken och barnen är på Öland och jag jobbar, så lite ensamt är det här. Ser fram emot midsommar då vi ska vara tillsammans alla med min mamma o syster med respektive också.

• Glitter2

Miss Gul
    Oj, nä nu blev det fel. Jag försökte vara lite rolig där och syftade på dina foglossningar
    Men jag hetsar inte upp mig (ännu) vi kan vänta lite, jag har en del roliga grejer som väntar i vår och vill gärna få vara med där

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10