• Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
  • Glitter2

Lapinette
    Vad kul!

Need
    Klart jag tänker på dig, det gör vi alla. För sorgen över barnlöshet, den vet vi alla hur den känns oavsett hur länge vi fått vänta.
    Kramar till dig! Och ny kraft!

Vi tänkte börja försöka till sommaren och tills dess gör vi inget speciellt utan kör på som vanligt. Dotterna blev magsjuk i fredags och jag har också mått illa sen dess men inget har brutit ut och nu kommer tankarna....Men jag vill inte väcka något fånigt hopp om "mirakler" hos mig själv så än så länge tänker jag "magbakterie". Ni vet ju hur det blir, trots att vi inte alls tänkt oss en till just precis nu så vore det ju ett otroligt mirakel och för vår del tar vi verkligen allt som det kommer

• Gazelle

Need - lider med dig/er. Kramar igen!

Lapinette - grattis i förskott! Fyller själv jämnt i början av januari och inser att om det ska resas då borde det planeras nu, men det har inte blivit av. Annars vet jag inte vad vi ska göra, fest den tiden på året känns lite avslaget, precis efter nyårsafton.

Glitter - hoppas att det är något annat än en bakterie som spökar! Om inte så hoppas att du inte blir alltför magsjuk. Förstår att ni är skeptiska till SH om de inte vill ge dig den medicin ni fick när ni gick hela vägen. Vill de inte det nu heller när ni bevisligen lyckats?

• Lycka77

Need- vi har det bara bra. Signe fyller 1 år nästa vecka, det är helt otroligt!

Lapinette - det låter härligt med resorna och att det går framåt på adoptionsfronten!

Glitter - Jag hoppades också på ett mirakel för ett par veckor sedan, men här var det tyvärr magsjuka, hoppas på bättre lycka för dig!

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • mala78

Stora varma kramar till Need, jag håller tummarna för att ni ska lyckas och med rätt medicin få genomgå hela graviditeten.

Miss Gul, jag är så glad för din skull hoppas att din oro blir mindre och mindre nu när barnet snart kan klara sig även om det föds för tidigt.

Här är det bra med oss.
    Bra att tråden öppnat igen!

• Glitter2
    Lycka77 skrev 2010-05-12 21:52:38 följande:
    Need- vi har det bara bra. Signe fyller 1 år nästa vecka, det är helt otroligt!Lapinette - det låter härligt med resorna och att det går framåt på adoptionsfronten! Glitter - Jag hoppades också på ett mirakel för ett par veckor sedan, men här var det tyvärr magsjuka, hoppas på bättre lycka för dig!  
    Lycka
    Jag skrattade lite åt ditt inlägg. Tänk vad roliga vi är
    Magsjuka ja...
  • Needed

Lapinette; va härligt med resorna! Hur var London? Å nu är du väl i NY då, om jag räknar rätt. Grattis på födelsedagen! Vilken härlig soc-handläggare ni fått, hon verkar vara vettig, engagerad och jobba snabbt. Bra kombo

Glitter; jag hoppas på mirakel för er! Sånt händer ju, jag hade t ex aldrig trott att vi skulle bli spontant gravida åsså hände det ändå (även om det inte gick hela vägen). Så man vet aldrig...

Gazelle; kram tillbaka!!

Lycka; tänk att Signe är 1 år redan, vad fort det går... Krama henne grattis från mig!

Mala; tack! Kul att "se" dig igen

Senaste nytt på min fron: nja, så lätt gick det ju inte... Jag skrev ju i mitt senaste inlägg att jag hade ont och blödde igen. Det blev värre och värre och senare fick vi åka in akut. Då hade jag så ont så jag fick morfin för att det skulle lindras. Efter undersökning så visade det sig att det mesta var kvar i mig, trots tabletterna Så jag blev inlagd och det blev skrapning i allafall... Nu har det ju gått en dryg vecka och jag mår bra fysiskt. Men fy fasen vad det här blev besvärligt...

• Lycka77

Nej Usch och Fy, så otroligt jobbigt Need, skönt att det gick bra till slut iaf. De är läskiga de där tabletterna. Många kramar

• Glitter2

Lapinette
    Nu är det mitten på veckan, eller ja nästan, ett stort grattis på födelsedagen

Need
    Nej, fy sjutton! Att det måste bli så  Ta hand om dig nu
    kramar

• Lapinette

Need - usch vad ledsamt! Tycker du har lidit nog!!! Kramar skickas över via nätet.

Tack för alla grattis! London var härligt och NY helt suveränt (kom hem imorse)! Maken har skämt bort mig totalt och hade bokat helikopterfärd, middag på min födelsedag på en lyxrestaurang och så satt vi på andra rad i mitten på Mamma Mia .

Måste nu försöka knåpa vidare på våra levnadsberättelser för på torsdag är det dags för vårt tredje möte med Soc.

• Lycka77

Lapinette, det låter som en fantastisk resa, så härligt!!
    Stort grattis i efterskott!!
    Lycka till på torsdag, men det kommer väl att gå hur bra som helt, eller?

Många kramar till Need!

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10