• Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
  • Gazelle

Nej Sofia! så tråkigt och ledsamt att det inte gick vägen denna gång. Kram och hoppas att du återhämtar dig och laddar upp inför nästa behandling i sommar. Vi kanske rentav blir synkisar då!

• Sofia71

Gazelle: Tack. Jag tycker att vi stämmer av i sommar och följs åt i så fall!

• mala78

Vad tråkigt Sofia, :( Hoppas på bättre tur till sommaren! 
    Kram 

• Sofia71

mala: Tack. Vilken skillnad det är ändå när man har haft turen att få en liten godbit. Förut trasades man ju helt sönder då försöken misslyckades, så illa är det inte längre och det känns så himla skönt. Sen är det ju otroligt trist och surt på alla pengar - men det tänker man ju inte på när det väl lyckas igen! Ja, jag återkommer när det är dags igen! ...kollar nog till er andra då och då om det är någon aktivitet här vill säga!

Må så gott allihop!

• Lycka77

Tråkigt Sofia att det inte tog sig Lycka till vid nästa försök.

Själv har jag gått in i vecka 15 nu, helt otroligt. Vi var på ul senast i tors och allt såg bra ut. Så det verkar som om medicinerna hjälper även denna gång.

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Sofia71

Grattis Lycka!! Vad är det för mediciner du tar?

• Glitter2

Hej vänner
    Det var länge sen nu.
    Igår var vi på SH för ggplock efter en Pergokur. Tre blåsor, men inget ägg :(
    Jag blev förvånad över min egen reaktion, såå ledsen

• Glitter2

Men idag känns det bättre. Om allt ser bra ut får vi börja om redan vid mensen.
    Tänk att vi är så många som är inne på syskonförsök.

• Sofia71

Glitter: Åh, vad tråkigt... Hur gick det för er vid tidigare behandlingar? Kommer ni testa annat preparat eller mängd nästa gång? Håller tummarna att ni snart får börja på ny kula...

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10