• Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
  • Glitter2

Tack Lycka!

Jag vet ju att många av oss prövar det mesta. Just nu är jag fundersam att jag kanske får "för mycket av det goda" om jag tar albylen också och att det då kan skada fostret? Men enligt det jag läst tar Trombylen (albylen nu i mitt fall) udden av TNF-alfa innan grav medans Fragminet hjälper till vid graviditeten då TNF dessutom sänks under graviditeten.

• Glitter2

Lycka har du kvar Dr B´mailadress? Om du har den, vill du maila den? Jag har nämligen läst att det ska kunna gå att maila honom

• Lycka77

Glitter, jag ska kolla, men jag tror tyvärr inte det. Kan kolla med maken också. 
    Jag tar både Trombyl och Fragmin på ordination av spec mvc,  

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Lycka77

Glitter jag har inboxat dig!

• mala78

Hur har det gått Glitter? 
    Gazelle, svårt, men det känns nog bättre att få 2 när man fått ett barn först och allt det mysiga som det innebär. Och bättre med 2 syskon än inget om man får välja.
    Jo, vi har fått dagisplatser nära, men det är stora barngrupper på lite personal och frukost ingår inte !?! Så jag har lite panik, hoppas få börja på ett fri-dagis så snart som möjligt. 

• Glitter2

Hej alla
    I lördags testade jag, bim -2 för att jag skulle iväg m jobbet. Och... jag är gravid!!
    Det är lite omtumlande, har inte riktigt hunnit ta in det. Jag väckte maken och sa att det blev plus sen åkte jag iväg m taxin, så vi har inte hunnit förstå det tillsammans ännu
    Om två veckor kommer jag hem, då är det vul!
    Alla kramar till er där ni befinner er i livet

• Lycka77

Grattis Glitter så underbart!!

Fick du tag på dr B? Vad tar du för med nu? 

• Sofia71

Hej alla go'a tjejer! Mer glada nyheter; gjorde FET på vårt två dagars embryo den 24 maj innan jag och Ella drog över hit till San Diego. Testade idag måndag och JAG ÄR GRAVID!!!!
    Helt överväldigad och smått förvånad! Fattar så klart inte riktigt ännu och har nog påmint mig 17 ggr idag!

Glitter: Grattis! Snacka om att vi är synkade!!

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10