Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
Fortsättningstråd där vi stöttar och följer varandras resa mot det gemensamma mål vi har!
Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m47159787.html
Fortsättningstråd där vi stöttar och följer varandras resa mot det gemensamma mål vi har!
Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m47159787.html
Hej alla
i morgon börjar jag äta första tabletterna igen.
Vi har bara testat den här metoden, lättstimulerad cykel med 5 dagar dubbeldos Pergotime och äp någonstans runt äl. När vi fick M var det så vi gjorde och hon blev till på första försöket med 1 litet ägg
Nu hoppas jag såklart att det ska lika lätt den här gången! Håll era tummar och tår för ett guldägg.
Läkaren CG på SH tycker inte att vi behöver byta metod för det finns inget som säger att våra chanser är sämre med den här.
Och jag vill helst slippa massa hormoner, så lite som möjligt känner jag
Glitter: Vad spännande! Har aldrig hört någon som gör plock på det sätt ni gör. Men visst kan det bli mer en ett ägg med stimulering av Pergotime? Får jag vara så nyfiken och fråga vad ni får betala för ett sådant här försök?
Sofia
Klart du får fråga
Det kallas lättstimulerad cykel. Vi betalar 23 000 om det går hela vägen alltså till ET men fick betala 6000 nu för det misslyckade äggplocket
Det kan bli mer än ett ägg men oftast blir det bara ett eller två. Så håll era tummar!
Nu väntar jag på samtalet
De ringde idag och "vi tror att det blivit befruktat" och ska ringa i morgon. Gissa om jag har magknip just nu
Det gick inte. Det hade inte delat sig
Glitter, vad tråkigt Håller tummarna för nästa försök. Kram
Lycka, vad härligt!
Vi håller för fullt på att leta bostad i Linköping, nästan lika dyrt som i Stockholm tyvärr
vad tråkigt glitter Ska ni försöka med någon annan metod, eller vad är planen nu?
Mala - visst är det tråkigt att det ska kosta så mycket med bostad. Man vill ju gärna bo bra och på ett ställe man trivs.
Sofia - lite sen med svaret *sorry* Jag tar fragminsprutor, trombyl och Levaxin. *So far so god* v.22 idag!
Kramar till alla härliga tjejer!
Glitter: Vad tråkigt för er! Suck. Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig! Hoppas ni snart orkar ta nya tag!
Hej alla
Mala, det är hopplöst m priserna på bostadsmarknaden.
Igår tog jag första sprutan, vi har gått in på korta metoden. Alltså samma som alla andra men ingen spray. Läkarna tyckte inte det fanns någon anledning, de sa att vi bara haft otur men vi känner båda att vi vill säkra chanserna lite nu
Glitter - tråkigt att det inte ville sig för er. Lycka till med korta metoden i stället.
Mala - aha, Linköping, min stad under uppväxten! Hoppas att det löser sig med bostad.
Sofia - laddar ni för nya försök nu? Här hemma har vi knappt pratat om det så inte lär det bli av till sommaren, snarare efter, om alls.