• Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
  • mala78

Stort grattis Glitter! Oj vad roligt Skrattande

Sofia, Vad roligt med + men så ledsamt att det inte gick vägen Hoppas på bättre tur med frysisen.

• Lycka77

Sofia - så tråkigt och jobbigt för er. Jag har ju varit där flera gånger och vet hur jobbigt det är. Hur har det gått för dig? Kram

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Sofia71

Tisdagen vill jag helst stryka ett streck över. Usch! Trots all smärtlindring inkl morfin hade jag ont så jag spydde. Tror att det är endometriosen som gör att det värre än vad det behöver vara. Nu har jag nästan inte alls ont längre och blöder inte så mycket heller. Blickar framåt och hoppas att kroppen återhämtar sig snabbt.

• Sofia71

Tisdagen vill jag helst stryka ett streck över. Usch! Trots all smärtlindring inkl morfin hade jag ont så jag spydde. Tror att det är endometriosen som gör att det värre än vad det behöver vara. Nu har jag nästan inte alls ont längre och blöder inte så mycket heller. Blickar framåt och hoppas att kroppen återhämtar sig snabbt.

• Gazelle

Så ledsamt, Sofia. Och jobbigt att det skulle göra så ont även fysiskt. Kram till dig!

• Sofia71

Glitter och Gazelle: Tack!

Konstigt att mitt meddelande kom in två ggr... Måste ha dubblerat sig när jag loggade in på min telefon. Skumt.

Nåväl, blickar framåt som sagt och vi får hoppas att vår sista eskimå är en vinnare! Skrev till kliniken och de bad mig höra av mig om jag inte fått mens fem veckor efter missfallet så skulle de boka in ett ultraljud, så det känns bra.

• Lapinette

Hej!

Minns ni mig? Har inte varit inne sen i höstas men råkade titta förbi idag och såg att det var full verksamhet här igen. Håller alla på med nya IVF-försök?

Vill börja med att krama om Sofia! Skit, skit att det inte gick vägen och ändåmera skit att du desstuom ska ha ont av eländet.

Miss Gul – usch vilken tuff början på graviditeten. Hoppas den sedan har fortlöpt bättre.

Lycka och glitter - ett stort grattis! För visst har ni båda plussat?

Miss Gul – usch vilken tuff början på graviditeten. Hoppas den sedan har fortlöpt bättre.

Lycka – ett stort grattis!

Mala – hur har det gått för din syster?

Gazelle –  är det dags för FET?

Need - var är du? Nya försök på gång, hur mår ni, hur känner ni?

Ego - på adoptionsfronten inget nytt. Fick ett mail i förra veckan att det just nu är stopp med att skicka handlingar till Sydkorea. De drar åt allt hårdare för att stoppa adoptionerna och vi har redan i år sett att de sjunkit med ca hälften. Detsamma gäller Kina. Detta innebär att väntan bara blir längre. Har börjat titta oss om efter alternativ, kanske Colombia där vi nästan är framme i kön (men därifrån får vi räkna med ett äldre barn då jag är över 40 år).

• Glitter2

Hej Lapinette
    Klart vi minns dig! Jag har undrat mycket hur det går för er. Hur känner ni inför att adoptera ett äldre barn?

Jag har plussat efter en ny ivf och är nu i vecka 14.

Sofia
    Vad händer nu?

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10