Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
Fortsättningstråd där vi stöttar och följer varandras resa mot det gemensamma mål vi har!
Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m47159787.html
Fortsättningstråd där vi stöttar och följer varandras resa mot det gemensamma mål vi har!
Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m47159787.html
Jag är så nyfiken på hur det går för Lapinette. Och Grisen
Ah, tack! Jag kommer nog på eget bevåg att dra till med 150 nästa månad. Kan ju inte skada.
Sofia - var har ni gjort era behandlingar någonstans? Vet ju att SH inte gillar Trombylbehandlingar i samband med sina ivfer och jag är - precis som du - övertygad om att det för mig är tabletterna som gjorde susen så jag vill gärna gå dit de är välvilligt inställda redan från början
Lycka: Jorå, livet som mamma är såklart fantastiskt. Och märkligt. Ibland fattar jag fortfarande inte att det faktiskt är jag som går och drar en barnvagn, har ett barnrum i lägenheten och små miniskor i hallen....
Glitter och Lycka77: Tack!
Miss Gul: Jag har gjort våra privata försök på S:t Göran. De tror inte heller på att Trombyl har någon verkan men eftersom jag tog det när vår dotter blev till har de varit välvilliga till att skriva ut. Tänker dock berätta om min statistik och be dem tänka till för alla andra som kämpar... Det är, vad jag förstått, på inget sätt skadligt att ta det i alla fall.
Stort Grattis Sofia!
Kul att se dig Miss Gul, hoppas att det blir + för er snart igen.
Lycka, jag vet inte än, men det är klart att jag tänkt lite på kvinnohälsa.
Nu blir det snart bebis Glitter!
Kramar
Mala: Tack. Har dessvärre tråkiga nyheter. Fick genomgå medicinsk missfallsbehandling igen förra måndagen då VUL visade att fostret var för litet i v7+3. En vecka senare hade hjärtat stannat och så blev det mf-behandling... Suck. Underbart är kort...
Nej nej nej.... Åh Sofia så jobbigt och tråkigt för er...... Hur mår du? Kramar
Men nej, Sofia. Det var tråkigt att höra. Kramar!
Lycka och Gazelle: Tack. Ja, livet känns lite surt just nu. Hellre blir jag inte alls gravid än att gå igenom fler missfall. Urk. Har lyckats bli gravid 4 ggr i mitt liv och 3 har slutat i mf - känns som om jag har fyllt statistiken och lite till! Två ägg i frysen att hoppas på och man vill ju att alla förutsättningar ska vara de bästa innan jag ger mig på det igen... Har endometrios och funderar på att kontakta den specialkliniken som finns i Uppsala för att se om man kan få lite tips och råd om medicin som kan vara lämplig att ta...
Åh Sofia vad tråkigt Jag är verkligen ledsen för er skull
Håller med dig Sofia. Hellre inte bli gravid än missfall - det är verkligen knäckande att gå igenom. Bra att kolla vad som ev finns att göra mot endometriosen. Kram igen!