Kiralves skrev 2009-11-25 18:15:14 följande:
Hej, tack för länken hit igen:)Mayasmamma hur går det med allt? du skrev att n kanske kommer flytta hem...så resonerar P ofta med...och förstår inte heller hur man kan lämna sina barn...inte när de är för små att resa själva i varje fall för att hälsa på. Kram...du är så himla duktig och företagsam.Läste i tråden innan att någon...tror det var Chaia hade sett Pärlfiskarna på folkoperan,.....hur var den???? Vill se den med...ääääälskar opera.Nästa gång bandet jag skriver texter åt spelar i stockholm kan inte några av er komma då...altså ni som bor i trakten...vore super kul.
ja du, vad skall man säga? jag vet faktiskt inte vad han tänker göra. händer ingentting här direkt. så här är det jämt - vi pratar inte om det på ett tag och så tycker han att allt är bra igen. fast jag har sagt till honom att jag inte vill fortsätta men han är ju absolut den mest lataste människa jag mött så han kommer nog inte flytta föränn jag boktavligen lyfter ut honom, och då måste jag nog först hitta ett ställe för honom att bo på. Han kommer aldrig flytta hem för han kommer helt enkelt inte få tummen ur och fixa det. Jag står ut för barnens skull, hur länge vet jag inte, men jag vet att jag en dag kommer att vara ensam.