idag börjar min absolut mest busy jobb vecka någonsin - de närmsta 4 dagarna kommer jag få jobba dygnet runt - är rädd för att jag kommer få ångra att jag ALDRIG kan säga nej till ett jobb - är dubbelbokad både lördag och söndag och idag är tjejen som jobbar hos mig sjuk, så idag skall jag göra jobb för två - själv.
på söndag skall jag och maya stå på julmarknad, jag var inne på att skippa det när jag fick uppdrag att göra en lunch på församlingen , men maya blev så ledsen att jag sa ok, vi gör det! Plus att min mamma brukar hjälpa mig med det men hon ligger ju fortfarande på sjukhus och beter sig rätt illa mot mig, säger att jag bara utnyttjar min pappa, för han hjälper mig så mkt. säger att hon vill ta livet av sig men det kan hon inte göra för då skulle hennes syster och min lillebror bli så ledsna, jag däremot skulle inte bry mig - jag vet att hon är sjuk och jag försöker att inte ta åt mig - men det är svårt! Hur som helst har jag gett mig den på att klara detta i år utan henne! Min pappa - som väldigt frivilligt låter sig utnyttjas av mig och mina barn- åker ner och börjar marknaden med maya , jag går ifrån lunchen när maten är klar, har andra som sköter servering och dyl, så åker jag ner till marknade så att jag är där ca 1 tim efter det börjar.
så det kommer bli asjobbigt men på ngt sätt måste det gå!!! Håll tummarna för mig