• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • beami
    helenen skrev 2009-09-06 19:21:38 följande:
    Just nu har jag inga fler "goda råd" att dela med mig av. Ingen ironi heller. Just nu är jag bara så trött och less på att inte vara gravid så jag blir tokig! Fan, fan, fan! Jag fick mens i torsdags, och då kändes det inte så jobbigt, men nu, ett par dagar senare... Förmodligen så hör det här gnället inte helt hemma i tråden, men jag tänkte som så att ni fattar hur jag mår. Jag vill skrika och sparka, slå och gråta, men det enda jag gör är att sitta helt apatiskt i soffan och må fullkomligt pissdåligt (ursäkta språket, men så känns det just nu).
    Du har all rätt i världen att må skit och om du behöver spy galla och skrika kan du alltid göra det på mig - om inte vi prokreationshämmade kan hålla ihop och ta hand om varandra vem ska göra det då? =) Kram
  • IVFmamma
    Pimpinellan skrev 2009-09-06 19:10:54 följande:
    Eller förresten-jag utgår. Så bitter som jag är är det bäst att vara ensam. Håll till godo!
    Nej Pimpinellan, du får inte försvinna.. Du är ju grundare av denna tråd
  • feministbrud

Jag har inte läst hela tråden, men det jag läst var kul! Jag hatar också goda råd, men har inget att tillägga här. Dock något som också är jobbigt är alla dem som berättar om hur mycket mens folk har under sina graviditeter och hur många negativa graviditetstest de gjort. Jag ÄR inte gravid även om jag också så klart önskar att alla test visat fel och all mens inte är riktig mens!

Men ha mycket sex är mitt favvisråd. Vad tror du att vi gör?

• frukarlssonn
    Frank skrev 2009-09-07 18:11:16 följande:
    Var den här sommaren väldigt, väldigt lång? www.familjeliv.se/Forum-15-317/m46805941.html Och Pimpinellan! Nej du får absolut inte försvinna från tråden. Man får vara bitter, missunnsam och jävligt ledsen men man "får" inte försvinna.
    Men gud... va säger man?
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • stor grön drake
    Marinero skrev 2009-09-07 18:58:50 följande:
    Men gud... va säger man?
    Tur att barnmorskan tog ner flickstackarn på jorden.
  • frukarlssonn
    stor grön drake skrev 2009-09-07 19:40:53 följande:
    Tur att barnmorskan tog ner flickstackarn på jorden.
    Haha ja   De va ju måååånga år sen man trodde att man blev gravid direkt om man hade sex vid äl.
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Selenea skrev 2009-09-07 21:31:52 följande:
    Hon kan inte vara gammal...
    Näe de va min tankemed. Men va jag minns det som så hade hon ett barn sen innan
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Selenea
    Marinero skrev 2009-09-07 21:34:46 följande:
    Näe de va min tankemed. Men va jag minns det som så hade hon ett barn sen innan
    Jo, fast fjortisar sätter ju ungar till världen till höger och vänster de med... Jag vill inte tro att en vuxen och mogen människa kan vara så obildad.
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"