• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • feministbrud

Igår ringde mamma och sa att jag brode sluta dricka aspartam (jag dricker ofta pepsi max), då berättade jag om denna tråd

• frukarlssonn
    Selenea skrev 2009-09-11 12:46:33 följande:
    Det är som att dunka huvudet i en tegelvägg, människan är ju HOPPLÖS. Hon VÄLJER ju att missförstå allt. Hela världen är emot henne och alla barnlösa är bittra kärringar som har som sin livsuppgift att leta upp henne i olika trådar och hoppa på henne.
    Exakt! Och nu tror hon att vi inte har bättre för oss än att vi ska starta en hatasundsvallstjejklubb hahaha. Nej men nu kan jag ju bara skratta åt henne, va ska man annars göra

Ju trevligare och sakligare man är mot henne, desto aggressivare blir hon.

Hoppas hon blir mer ödmjuk när hon får sin bebbe {#lang_emotions_undecided}

Selenea dina inlägg är så jäkla bra! Jag är säker på att hon läste ditt andra med, men hon tål bara inte kritik helt enkelt.
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • FruNaftra

Vad är tråden, var är tråden???

Marinero skrev 2009-09-12 09:37:07 följande:
    Exakt! Och nu tror hon att vi inte har bättre för oss än att vi ska starta en hatasundsvallstjejklubb hahaha. Nej men nu kan jag ju bara skratta åt henne, va ska man annars göra Ju trevligare och sakligare man är mot henne, desto aggressivare blir hon. Hoppas hon blir mer ödmjuk när hon får sin bebbe Selenea dina inlägg är så jäkla bra! Jag är säker på att hon läste ditt andra med, men hon tål bara inte kritik helt enkelt.
  • FruNaftra

Aahhh...intressant lilltjej. Hon skriver ju själv i inlägg 7 att hennes "tro" är flummig. Avfärdar hon alla vetenskapliga bevis som talar emot henne, för hennes egen flummiga tro? Såg att hon hänvisade till en artikel som helt saknade vetenskaplig grund...(skratta så blir du gravid). Hade jag sett hennes råd så hade jag blivit gravid direkt för gud vad jag hade garvat Det borde vara åldersgräns på vissa trådar...jisses.

• frukarlssonn
    FruNaftra skrev 2009-09-12 11:07:50 följande:
    Aahhh...intressant lilltjej. Hon skriver ju själv i inlägg 7 att hennes "tro" är flummig. Avfärdar hon alla vetenskapliga bevis som talar emot henne, för hennes egen flummiga tro? Såg att hon hänvisade till en artikel som helt saknade vetenskaplig grund...(skratta så blir du gravid). Hade jag sett hennes råd så hade jag blivit gravid direkt för gud vad jag hade garvat Det borde vara åldersgräns på vissa trådar...jisses.
    Ja verkligen. Hon tjatar hela tiden om påhopp med. Men hon själv hoppar på folk och tror att vi mår dåligt på fl o undrar hur jag kan ha tid framför en dator.

O de där med clown kunde ju jag isåfall glömma, för jag tycker inte dom e det minsta roliga, utan snarare läskiga
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Pimpinellan

Har inte varit här sen sist,men kan inte låta bli att kontra med denna IDIOTkommentar av en _barnmorska_ här på F.L! Så man baxnar...

Mari barnmorska (Visa endast)
    Igår 13:37

Expert Hej,

Troligtvis har aborten inte försämrat dina chanser att bli gravid. Du kan börja äta Mitt väl kvinna, man säger att man bör ha försökt få barn i ett år när man börjar utredning. Det bästa är att försöka slappna av och inte fundera så mycket på detta.

Lycka till

Mari

• Frank
    Pimpinellan skrev 2009-09-13 15:09:05 följande:
    Har inte varit här sen sist,men kan inte låta bli att kontra med denna IDIOTkommentar av en _barnmorska_ här på F.L! Så man baxnar...Mari barnmorska (Visa endast) Igår 13:37 #1Expert Hej,Troligtvis har aborten inte försämrat dina chanser att bli gravid. Du kan börja äta Mitt väl kvinna, man säger att man bör ha försökt få barn i ett år när man börjar utredning. Det bästa är att försöka slappna av och inte fundera så mycket på detta.Lycka tillMari
    Det är ganska intressant att det absolut bästa man kan göra är att slappna av....det är mao bättre chanser på det än att ha sex vid rätt tidpunkt, eller? Varför sa ingen att det var så lätt att få barn?
  • Pimpinellan
    Frank skrev 2009-09-13 15:29:55 följande:
    Det är ganska intressant att det absolut bästa man kan göra är att slappna av....det är mao bättre chanser på det än att ha sex vid rätt tidpunkt, eller? Varför sa ingen att det var så lätt att få barn?
    Tydligen. Men det vet man ju sen förr efter att ha läst här att gravid-det kan man bli vilken dag som helst under cykeln! Slappna av _under_ mensen borde då var det optimala kanske?
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"