• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • frukarlssonn
    Pimpinellan skrev 2009-09-15 14:23:09 följande:
    GAAHHH!!!! www.familjeliv.se/Forum-4-324/m46980013.html Inlägg 62. Jag stryper nästa mänska som påstår detta!!!
    Alltså jag skäms å personens vägnar som uttrycker sig på det sättet med sådana åsikter!

PINSAMT är ordet!!!!
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Minnie69
    Pimpinellan skrev 2009-09-15 14:23:09 följande:
    GAAHHH!!!!www.familjeliv.se/Forum-4-324/m46980013.htmlInlägg 62. Jag stryper nästa mänska som påstår detta!!!
    Ja, okunskap och åter okunskap, kryddat med brist på empati och förståelse, blott alltför vanligt. Jag citerar vad en mer tystlåten person en gång sa' "Har man inget vettigt att säga kan man lika gärna hålla käften".
  • Ullis K

Hjälp säger jag bara! Jag tror att tom mina elever som går i åttan har bättre koll!!!Orkar inte ens fortsätta läsa inläggen. Blir ju helt uppstressad. Vänta nu är det hon som gör att jag inte blir gravid?? ;)

• drömmaromsmått

Attans också!! jag har gjort bort mig *bölar stora krokodil tårar* jag dammsög för en stund sedan, happ då är ju hela ivf-grejjan till ingen nytta.
    Precis då jag satte in dammsugaren i skåpet kom jag på att det var en av de saker man inte skulle göra om man ville bli gravid. ;)

• stor grön drake
    drömmaromsmått skrev 2009-09-15 20:04:15 följande:
    Attans också!! jag har gjort bort mig *bölar stora krokodil tårar* jag dammsög för en stund sedan, happ då är ju hela ivf-grejjan till ingen nytta. Precis då jag satte in dammsugaren i skåpet kom jag på att det var en av de saker man inte skulle göra om man ville bli gravid. ;)
    Å nej!
    och dessutom tänkte du ju på att du ville ha barn när du kom på det.
    Gud vad jag tycker synd om dig! Jag menar, hur kul är det att kasta bort ett IVF för att dammkrokodilerna nafsar en i knävecken?
  • Fru U

Jo men om vi är tillräckligt många som protesterar så kanske vi så småningom får gehör. Vi begär ju inte att de ska tas bort eller sluta vara anonyma, bara att de flyttas till graviditet eller kropppsligt

När jag föreslog svårt att få barn i ks så trodde jag i min enfald att folk skulle fatta att det handlar om sådana som jag och ni, inte om anna som försökt i sex månader

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"