namera skrev 2009-09-19 12:13:22 följande:
Har inte svårt att bli gravid. Fick dock ett missfall för 4 månader sedan då vi redan hunnit basunera ut den glada nyheten. Och många människor tycks tro att 4 månader av försök utan nytt plus är detsamma som att man blivit infertil. Därav denna tjusiga kommentar av en bekant för någon dag sedan: "Du måste försöka älska honom (sambon) ännu lite mer, det löser upp propparna i systemet." Stor styrkekram till er alla i denna tråd. Håller tummar och tår för er.
Proppar hahaha vadå vaxproppar eller??

Ja och häromdan läste jag en som skrev till en här att hon ska försöka slappna av för att det "knyter" sig

Aaaah folk e ju för roliga ahhahah

Knäppisar

Stella 78 skrev 2009-09-19 12:36:19 följande:
Hahaha, ja, det spontana suget är väl mer ett undantag nu för tiden men förhoppningsvis kan det bli ändring på det nu. Det var faktiskt en av de positiva grejerna med att påbörja
IVF för då handlade det inte längre om tvångsmässigt sex runt ÄL... Men nu hoppas vi att sambon slipper älska med en plastmugg också Blev skitirriterad på flera kompisar när vi första gången plussade efter 2 års försökande och då samtidigt fick tid för
IVF. Flera sa just att det var ju för att vi slappnade av nu när vi plötsligt fick hjälp!!! Sen att beskedet kom samma dag som vi plussade hade ju inget med saken att göra... blev ju tyvärr
mf den gången. Men nu SKA det stanna kvar!
Ja jag blev ju oxå gravid i samband med ivf-planerna. Och då fick jag höra av min bvc-sköterska att det nog va för att vi slappna av

Hade ju lust o berätta hur vi gökade under press och det nästan krävdes en halv flaska glidmedel för att kunna genomföra ett samlag den gången. Fast det sa jag inte då.....