• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • S1R1

Ha ha ha hahahahahahahwoahooaha............................
    Fy f-n vad härliga ni är. Jag har inte hängt här inne på evigheter känns det som men ikväll är jag på g igen och den här tråden kommer helt klart bli min favorit, he he.
    Jag idkar kreativ visualisering, så denna gång kommer det säkert gå vägen ;)

• stor grön drake
    S1R1 skrev 2009-09-03 11:53:43 följande:
    Att vara på g i kväll = sprutstart
    tänk på att du absokut inte får tänka på att försöka bli gravid när du sprutar
  • S1R1

Oh, tack för tipset. Saftaflaska också, jag som lagt ut 1000-tals kronor på min "kreativvisualiseringskurs för dej som vill bli gravid"!!!!!

• frukarlssonn
    stor grön drake skrev 2009-09-03 11:57:21 följande:
    tänk på att du absokut inte får tänka på att försöka bli gravid när du sprutar
    Inte killen heller

*flinar åt min sjuka humor*
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • beami

Har ni testat bärs, bullar och takkronor än, brudar?
    fasen har inte varit inne på ett tag men jag känner att jag missat nåt - hatar att missa skvaller.... =))))

• frukarlssonn
    Selenea skrev 2009-09-03 22:22:22 följande:
    Suck! www.familjeliv.se/Forum-4-324/m46558584.html Varför läser inte folk trådar innan de ger sig in i dem, och varför detta envisa jäkla upprepande om att slappna av och ge upp. Hur många gånger hinner man inte ge upp, liksom?!
    Suck säger jag bara...
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Mia100

Gu, va skönt att få skratta lite....!!! Eller mycket rättare sagt!!!{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_laughing}

För oss som ändå inte vill bli gravida så kan jag ju tipsa om ett jätte gott rödvin: 7 deadly zins....! Suck...så gott...!
    Tänk vilken tur att man stressat lite på jobbet så man inte blivit gravid de senaste tre åren, för då hade man ju inte kunnat ta sig en stänkare då och då...!{#lang_emotions_wink}

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"