• beami

"Så här blir du gravid!"

När vi försökte förgäves och inget hände fick jag tipset att äta jäst - undra om det va för att det skulle bli en bulle i ugnen eller om det hade nåt att göra med B - vitaminen...
    Sen fick jag även tipset att man under samlag skulle hålla benen i luften så att inget skulle rinna ut....
    Tack gode gud för IVF så man inte behöver hålla på med dessa galenskaper - man behöver knappt karln längre!!

• beami
    Kyanita skrev 2009-08-20 13:28:28 följande:
    Ska man ha en karl? *Chockerad* Visste väl att det var nåt jag missat!
    Dom säger ju det men jag undrar måste ju finnas nåt annat man kan använda som är mer rumsrent...=))
  • beami
    Ova skrev 2009-08-20 13:25:31 följande:
    Du kan väl stå på händer medans ni har sex. Lite får man väl anstränga sig för att det ska ta sig.
    Jag är såå otränad isf måste jag ha nån upphängningsanordning - undrar hur länge man måste hänga för att de ska ta sig? Nog för att karlar inte gillar att fråga efter vägen men hur mycke vägledning behöver dom...=))
  • beami
    My Girls skrev 2009-08-20 21:34:11 följande:
    Jag har erbjudit mig att noppa hans ögonbryn och vaxa kroppen, men han nappar inte på det. Inte för att han är såå hårig. Mest jag som skulle tycka att det vore väldigt roligt .
    Jag fick vaxa gubbens rygg en gång men det va ingen höjdare - han skrek hela tiden så jag fick muta han med whiskey och då blev han full & börja må illa istället...
  • beami

Jag fick tipset under en hel månads tid ha sex på bestämda tider, var 4:de timme! Hur f-n ska man lyckas med det - ta ledigt från jobbet eller?

• beami
    My Girls skrev 2009-08-20 21:58:22 följande:
    HA HA ! Trist att jag måste smyga på min i sömnen med en veetremsa Å andra sidan är ju han ordentligt avslappnad då tills det säger "Ripp!"
    Du får ha en jättestor veetremsa som täcker hela ryggen, då behövs det bara ett försök! Slit och spring undan....=))
  • beami
    Kyanita skrev 2009-08-20 22:09:06 följande:
    Ja, men vad? En katt kanske? Kom på att man ska ju vara avslappnad och sluta hoppas för att bli gravid. Kan man inte be en läkare att söva en så får gubben (eller katten) hoppa på mig! Då borde det ju ta!
    En pava rött ( tänkte skriva nåt annat men det va int rumsrent!) borde ta hand om sömnen, man får ju hoppas på att det är karln som hoppar på en annars kan det bli väldigt konstiga barn... =))
  • beami
    Kyanita skrev 2009-08-21 14:11:56 följande:
    Nej nej nej! Absolut INGEN alkohol om man försöker få barn! Då är man en dålig mamma redan INNAN bebis ens finns! Har jag lärt mig här på Fl! *suck*
    Hur lyckas då alkisarna? hmmmm =)
    Jag gillar iaf rödtjut och tänker inte sluta dricka det....
  • beami
    Pimpinellan skrev 2009-08-21 14:13:31 följande:
    Och nu fick F.l fnatt... Hur som helst... Det där med inte tänka på äl är en gåta för mig. Man kan bara _bli_ gravid under äl,men samtidigt ska man tydligen undvika det. Hur går det ihop!? Det där med jästen har jag dock läst om förr. Undrar _vad_ i jästen som ska funka? Jag åt bullar idag som innehåller jäst-det borde räcka va?
    Det är iaf en ursäkt för att få äta mer bullar
  • beami

Jag måste bara säga att det här är roligaste tråden hittills - jag älskar det faktum att människor som inte har problem med bäbistillverkande verkar tro att det är en psykisk åkomma, bara man vill så går det, positiva tankar botar allt!
    Och nu när man faktiskt har lyckats beter sig alla besserwissrar som dom hade rätt, trots att det tog typ 5 år av idogt arbete!!

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"