• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • Gul13
    Thalis skrev 2009-07-27 19:23:44 följande:
    Skrapa sig vart? Knäet?
    Nej det kan det inte vara ... jag skrapade i knät när jag snubblade över alla vedklabbar och det hjälpte inte. TROTS att blodvite uppstod.
  • 4everwe2
    Thalis skrev 2009-07-27 19:23:44 följande:
    Skrapa sig vart? Knäet?
    Ja fast det tror jag inte hjälper
    Passar nog bättre med en livmoderskrapning typ.. Eller ja det kanske funkar med knääet måste testas he he he
  • 4everwe2
    Gul13 skrev 2009-07-27 19:25:07 följande:
    Åååå det var ett bra tips med chokladen. Nu kan jag frossa i choklad med gott samvete.
    Ja det gör jag iaf!! Å karln kommer hem med choklad en gång i veckan så han klagar inte på en massa sex
  • Pimpinellan

Vi kan inte ha hund eller katt och våra får har inte hjälpt hittills. Vet inte _vad_ djuren ska åstadkomma/göra egentligen heller... Chokladen har jag hört förr,men det ska tydligen vara mörk choklad.

• Gul13
    Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:30:34 följande:
    Vi kan inte ha hund eller katt och våra får har inte hjälpt hittills. Vet inte _vad_ djuren ska åstadkomma/göra egentligen heller... Chokladen har jag hört förr,men det ska tydligen vara mörk choklad.
    Fåren ska du inte lita på. Vi har 79 stycken och det har inte hjälpt ett jävla dugg ... Men de får vi i allafall dräktiga ... fast de är väl avslappnade på rätt ställe kan jag tro!
  • 4everwe2
    Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:30:34 följande:
    Jamen det stämmer ju. Glömde det. Å som tur är det den bästa chokladen. Men fick aldrig fram om man ska äta bananer och choklad samtidigt.. hmmm
    Har du hört nått om det??
  • Pimpinellan
    Gul13 skrev 2009-07-27 19:32:14 följande:
    Fåren ska du inte lita på. Vi har 79 stycken och det har inte hjälpt ett jävla dugg ... Men de får vi i allafall dräktiga ... fast de är väl avslappnade på rätt ställe kan jag tro!
    Du får hålla koll på var och hur de slappnar av och göra samma sak!
    Helt OT,men visst är får och lamm avslappnande f.ö i alla fall? Älskar dem! Flera av våra _tror_ att de är hundar för de är jättekelsna.
  • Thalis
    Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:36:11 följande:
    Du får hålla koll på var och hur de slappnar av och göra samma sak! Helt OT,men visst är får och lamm avslappnande f.ö i alla fall? Älskar dem! Flera av våra _tror_ att de är hundar för de är jättekelsna.
    Fast du måste ju räkna fåren för att de ska kunna hjälpa!!!
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Gul13
    Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:36:11 följande:
    Du får hålla koll på var och hur de slappnar av och göra samma sak! Helt OT,men visst är får och lamm avslappnande f.ö i alla fall? Älskar dem! Flera av våra _tror_ att de är hundar för de är jättekelsna.
    Haha ja det är dom. Vi kelar kanske inte hjärna med baggarna ... men våra tackor är väldigt trevliga och kelna.

Vi ska betäcka nu i augusti och då ska jag tälta ute i fårhuset så jag ser hur de bär sig åt och kan få lite tips ...
  • FiaEleonora

hahahahahaah! Jag garvar ihjäl mig!!!!!!!! Fick också ett SUPERBRA råd när gubben och jag hade försökt ett "tag" ( någonstans mellan 4 år och 4 IVF insättningar senare) att sluta tänk på det och försök slappna av Fia! Japp och DET kära vänner hjälpte säkert min mans spermier att bli mindre missbildade! Tror ni inte????!!!

* Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"