• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • Gul13

Förresten hjälpte det inte med bisolvon, skaffa hund och åka på semester.

• Prisssan
    Gul13 skrev 2009-07-27 19:18:27 följande:
    Förresten hjälpte det inte med bisolvon, skaffa hund och åka på semester.
    Nope, inte här heller..fast vi skaffade katt, var det därför det sket sig? RR hjälpte inte heller..
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • Thalis
    Gul13 skrev 2009-07-27 19:17:36 följande:
    Vad jag undrar är: Exakt i vilken kroppsdel ska man slappna av??Och vadå har ni sex? Måste man det ...Vi har en dotter och har jobbat på 2:an i 2,5 år. Tre pergokurer har inte gett resultat men skam den som ger sig ... vi sexar vidare. Det vore lättare om jag visste mer exakt var jag ska slappna av ...
    Fast du måste ju svälja!!!!
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Thalis
    ExAnimo skrev 2009-07-27 19:03:52 följande:
    Klockrent. 
    Min man höll på att dö av skam!
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • 4everwe2

Hej har läst igenom tråden å vill ja med vara med.. Fast jag redan har två barn, men är som sugen på en 3.dje. Har hört rådet om att slappna av så många 100000 ggr, så nu blir man bara less.
    Men det bästa/sämsta rådet jag fått höra är att man ska gå och skrapa sig för då tar det inte länge tills det blir barn. Får se det är snart 2 årsedan jag skrapades och ännu ingen bulle i ugnen.. Sen ska man ösa i sig mängder med bananer och choklad för då ökar 6 lusten och tydligen blodcirkulationen i de nedre regionerna.. Nån mer som fått höra dessa råd??

• Gul13
    Prisssan skrev 2009-07-27 19:19:27 följande:
    Nope, inte här heller..fast vi skaffade katt, var det därför det sket sig? RR hjälpte inte heller..
    Japp det är säkert för att det var en katt. Katt och hund talar inte samma språk.
  • Gul13
    Thalis skrev 2009-07-27 19:20:13 följande:
    Fast du måste ju svälja!!!!
    Jaha fanken ... jag som matat musen med pillren. Därför jag inte känt något av dem heller.
  • Thalis
    4everwe2 skrev 2009-07-27 19:22:14 följande:
    Hej har läst igenom tråden å vill ja med vara med.. Fast jag redan har två barn, men är som sugen på en 3.dje. Har hört rådet om att slappna av så många 100000 ggr, så nu blir man bara less.Men det bästa/sämsta rådet jag fått höra är att man ska gå och skrapa sig för då tar det inte länge tills det blir barn. Får se det är snart 2 årsedan jag skrapades och ännu ingen bulle i ugnen.. Sen ska man ösa i sig mängder med bananer och choklad för då ökar 6 lusten och tydligen blodcirkulationen i de nedre regionerna.. Nån mer som fått höra dessa råd??
    Skrapa sig vart? Knäet?
  • Prisssan

4everwe2: Nej det med choklad har jag inte hört innan. Och det är väl tur då jag blir så dålig i magen av choklad- kan inte ha sex- så det hjälper ju inte mig då.

Vi har flyttat till drömlägenheten också utan att bli gravida.. nej nu ljög jag, då lyckades vi faktiskt men så fick jag mf istället...

I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • Gul13
    4everwe2 skrev 2009-07-27 19:22:14 följande:
    Hej har läst igenom tråden å vill ja med vara med.. Fast jag redan har två barn, men är som sugen på en 3.dje. Har hört rådet om att slappna av så många 100000 ggr, så nu blir man bara less.Men det bästa/sämsta rådet jag fått höra är att man ska gå och skrapa sig för då tar det inte länge tills det blir barn. Får se det är snart 2 årsedan jag skrapades och ännu ingen bulle i ugnen.. Sen ska man ösa i sig mängder med bananer och choklad för då ökar 6 lusten och tydligen blodcirkulationen i de nedre regionerna.. Nån mer som fått höra dessa råd??
    Åååå det var ett bra tips med chokladen. Nu kan jag frossa i choklad med gott samvete.
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"