• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • Prisssan
    Shoegirl skrev 2009-07-27 18:53:22 följande:
    Jag blev visst lite arg.   Jag ska lämna er ifred nu.
    Nej..att höra någon som förstår fast de aldrig varit i sisten själva (om jag tolkade rätt?) är bara underbart. Plus att min sits är ju också annorlunda än de som är barnlösa.
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • Thalis
    Shoegirl skrev 2009-07-27 18:53:22 följande:
    Jag blev visst lite arg.   Jag ska lämna er ifred nu.
    Varför lämnar du tråden?
    Jag blir också förbannad över dessa kommentarer.
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • FruNaftra

hahahaha
    Den BÄSTA hittills

Kyanita skrev 2009-07-27 19:00:51 följande:
    En till klassiker: Har ni sex?
  • Thalis
    Den fick vi en gång för mycket!
    Då blev jag sur och svarade: Ja,fast jag spottar ut. Men jag kanske ska svälja?
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Senap
    Thalis skrev 2009-07-27 18:59:30 följande:
    Varför lämnar du tråden? Jag blir också förbannad över dessa kommentarer.
    Jag är inte ofrivilligt barnlös - bara intresserad
    Jag håller mina kompisar i handen under resan och då gäller det att hälla sig lite ajour. Jag inbillar mig att det blir liiite lättare om de inte behöver förklara allt utan kan köra på bara när det brister.
    Prisssan skrev 2009-07-27 18:55:51 följande:
    Nej..att höra någon som förstår fast de aldrig varit i sisten själva (om jag tolkade rätt?) är bara underbart. Plus att min sits är ju också annorlunda än de som är barnlösa.
    Nej jag blev gravid den berömda 12e månaden (när jag började bli stressad )
    My sugar is raw
  • ExAnimo
    Thalis skrev 2009-07-27 19:02:19 följande:
    Den fick vi en gång för mycket!Då blev jag sur och svarade: Ja,fast jag spottar ut. Men jag kanske ska svälja?
    Klockrent. 
    TACK alla ni på FL för att ni funnits som stöd här..www.familjeliv.se/Forum-5-190/m39759241.html
  • Prisssan

Där sprack ju den teorin

Shoegirl skrev 2009-07-27 19:03:40 följande:
    Nej jag blev gravid den berömda 12e månaden (när jag började bli stressad )
    Thalis skrev 2009-07-27 19:02:19 följande:
    Den fick vi en gång för mycket! Då blev jag sur och svarade: Ja,fast jag spottar ut. Men jag kanske ska svälja?
    Underbart!
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • Pimpinellan
    *vrider mig dubbel av skratt* !!! _Den_ var också,ny men läggs på minnet förstås. Colan ska självklart inhandlas och testas vid nästa äl. Frågan är hur länge man ska ligga med det? I vanliga fall efter sex gäller tydligen minst en halvtimme med _både_ kudde under och bena i vädret. Blir en balansgång med colan därinne också!
  • Gul13

Vad jag undrar är: Exakt i vilken kroppsdel ska man slappna av??

Och vadå har ni sex? Måste man det ...

Vi har en dotter och har jobbat på 2:an i 2,5 år. Tre pergokurer har inte gett resultat men skam den som ger sig ... vi sexar vidare. Det vore lättare om jag visste mer exakt var jag ska slappna av ...

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"