• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • Prisssan
    Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:36:11 följande:
    Du får hålla koll på var och hur de slappnar av och göra samma sak! Helt OT,men visst är får och lamm avslappnande f.ö i alla fall? Älskar dem! Flera av våra _tror_ att de är hundar för de är jättekelsna.
    Men om får är så avslappnande..tror ni man kan köpa ett par och ha i sovrummet då? Det kanske smittar.
    I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • spino

jag har slappnat aaaaaav nu i flera ar och inte fan har det hjalpt. ska kanske ta och stressa ur totalt och vara spand som en fiolstrang och se om det funkar. vi kanske har tagit fel rad tjejer!

• Pimpinellan
    Thalis skrev 2009-07-27 19:37:41 följande:
    Fast du måste ju räkna fåren för att de ska kunna hjälpa!!!
    Räknade senast idag så då måste jag ju bli gravid då!

4everwe2: Bananen och chokladen samtidigt vet jag inte,men det är så gott så prova du!
  • spino

ska kanske ta och tanka pa det heeeeela tiden ocksa, eftersom alla gett mig radet att inte tanka pa det sa 'hander det plotsligt ska du se'....

• Gul13
    Prisssan skrev 2009-07-27 19:38:57 följande:
    Men om får är så avslappnande..tror ni man kan köpa ett par och ha i sovrummet då? Det kanske smittar.
    Kan inte du prova ... får låna mina gratis ... och så berätta hur det gick ...
  • 4everwe2
    Gul13 skrev 2009-07-27 19:38:26 följande:
    Haha ja det är dom. Vi kelar kanske inte hjärna med baggarna ... men våra tackor är väldigt trevliga och kelna. Vi ska betäcka nu i augusti och då ska jag tälta ute i fårhuset så jag ser hur de bär sig åt och kan få lite tips ...
    Hoppas du delar med dig av tipsen här då
  • Thalis
    Pimpinellan skrev 2009-07-27 19:40:36 följande:
    Räknade senast idag så då måste jag ju bli gravid då!4everwe2: Bananen och chokladen samtidigt vet jag inte,men det är så gott så prova du!
    Men oj! Klart att du blir gravid nu!!! Räknar man får så somnar man ju och man kan ju inte vara med avslappnad och levande som vid sömn!!!
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • kosmosblomman

Kanske funkar det m nermalt renhorn ??!! fast om man tar fööör mkt äre bara nacken som blir styv..*hehe*..

Dom säljer sånt i Lappland och bl a japanerna är som galna idet..tror benhårt på det..

• Gul13
    4everwe2 skrev 2009-07-27 19:41:43 följande:
    Hoppas du delar med dig av tipsen här då
    Å yeees ... I promise. Fast ... jag har sett baggarnas teknik innan och det är över innan en gris hinner blinka. Det är verkligen så snabbis fick ett ansikte liksom ...
  • Pimpinellan
    Gul13 skrev 2009-07-27 19:38:26 följande:
    Haha ja det är dom. Vi kelar kanske inte hjärna med baggarna ... men våra tackor är väldigt trevliga och kelna. Vi ska betäcka nu i augusti och då ska jag tälta ute i fårhuset så jag ser hur de bär sig åt och kan få lite tips ...
    Vi har inga stora baggar utan bara lamm. De är kelsna flera av dem med!
    Vi ser fram emot rapport efter tältningen...

cellisen: du kan få låna några och testa! Rekommenderar inte Fru Gnägg för hon är så "pratig",men Fru Kelgris är coolet självt!
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"