• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • 4everwe2
    kosmosblomman skrev 2009-07-27 19:42:46 följande:
    Kanske funkar det m nermalt renhorn ??!! fast om man tar fööör mkt äre bara nacken som blir styv..*hehe*..Dom säljer sånt i Lappland och bl a japanerna är som galna idet..tror benhårt på det..
    Har en kompis som testat renhorn å ännu inget smått.. Men pröva går ju. Undrar om det skulle funka om man testade ALLA råden påengång Hmm. Fast kan ju bli lite mycke att komma ihåg
  • 4everwe2
    Gul13 skrev 2009-07-27 19:44:45 följande:
    Å yeees ... I promise. Fast ... jag har sett baggarnas teknik innan och det är över innan en gris hinner blinka. Det är verkligen så snabbis fick ett ansikte liksom ...
    Ha ha ha ha ha ha
  • Gräddis
    drömmaromsmått skrev 2009-07-27 18:24:22 följande:
    Ät jordgubbsfil
    ?!?
  • Gul13

Cellisen; Av mig får du låna Margit och Älvan. De är mest kelna och lämnar dig inte i fred en sekund. Och det borde ju hjälpa. Att inte bli lämnad i fred menar jag ...

• Pigan
    Norrbagge skrev 2009-07-27 18:37:51 följande:
    Hoppas verkligen inte du "skrattar högt" om någon visar sin välvilja genom att ge råd, stöd eller tips! Bittra människor är det svårt att glädjas med. Kom ihåg det om du någon gång blir gravid -att det är roligt om det finns kvar någon som faktiskt blir GLAD för din skull..
    Är du helt sann eller????? Jag var IRONISK!!!!!!!
    Jag skrattar högt därför att du är så totalt ovetande om hur det är att vara ofrivilligt barnlös, man kan inte bli arg på dig, utan jag skrattar över din naivitet. Nog om det.
  • drömmaromsmått
    Gräddeline skrev 2009-07-27 19:46:36 följande:
    ?!?
    ja inte vet jag då vad det ska vara bra för men någon i förra tråden hade fått det som rekomendation.
  • Prisssan

Wow, vad jag får låna lugna får här.. nu jäklar

(Bara att ha en Margit i sovrummet borde ju göra susen )

I once had a dream, now i`m asking for a little miracle...
  • Kyanita
    Thalis skrev 2009-07-27 19:02:19 följande:
    Den fick vi en gång för mycket!Då blev jag sur och svarade: Ja,fast jag spottar ut. Men jag kanske ska svälja?
    Haha, jag svarade: Va, ska man ha det? Jag trodde det skulle fixxa sig ändå eftersom mitt andranamn är Maria!
  • Pimpinellan

Allså,jag kan inte lämna tråden,men måste tyvärr. Ser fram emot fler "goda" råd och förslag imorron! Nu ska jag ut och klappa får!

• Gräddis

Jag maste bara hoppa in o saga att Norrbagge har goda rad - salange man inte fatt medicinskt bevisat att nagot inte star ratt till. Sjalvklart hjalper det inte alltid att 'slappna av och tanka pa annat' - men har inga medicinska fel pafunnits sa sitter det mycket mojligtvis i psyket.

Jag har sjalv bara forsokt fa barn i 2 manader sa jag hor inte hemma har (annu...)

Men jag kan verkligen styrka det Norrbagge sager om att MYCKET MER an man tror sitter i psyket och kan paverka kroppen nagot heeeelt otroligt.

Sjalvklart ar det latt att saga "slappna av och tank pa annat" - det ar helt omojligt nar man vill nagot sa mycket som att fa barn.

Sen behover det ju saklart inte vara stress som gor att man inte far barn, men i manga fall har folk bevisligen blivit gravida efter att stressen och pressen slappt (som i adoptionsfall).

Snalla morda mig inte nu, ville bara flika in detta - och om ni har medicinska problem sa ar det sjalvklart att det inte hjalper att bara slappna av.

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"